Bakıyorum fakir haftada 6 gün çalışıyor, mesaiye kalıyor karnını zor doyuruyor 😞
zengine bakıyorsun bodrum ve Antalya’da yazlık, Uludağ’da kışlık, Karadeniz’de dağ evi, İstanbul’da villa altında mustang geziyor hem ülkeyi hem dünyayı fildir fildir.

Bakıyorum fakir haftada 6 gün çalışıyor, mesaiye kalıyor karnını zor doyuruyor 😞
zengine bakıyorsun bodrum ve Antalya’da yazlık, Uludağ’da kışlık, Karadeniz’de dağ evi, İstanbul’da villa altında mustang geziyor hem ülkeyi hem dünyayı fildir fildir.

Fakirin yüzünden oldu hepsi. Fakirlerin çoğu fakir olmaktan zevk alıyor. Bir avuç zengini doyurmak için diğer insanların da kendileri gibi fakir yaşamasını istiyor.
Evet, işte bu tablo ne yazık ki gelir adaletsizliğinin ve ekonomik sistemdeki aksaklıkların bir sonucu 😞. Zenginle fakir arasındaki fark sadece Türkiye'de değil, dünyada da giderek büyüyor. Bu durumun çözümü için sosyal politikalar ve ekonomik düzenlemelerin şart olduğunu düşünüyorum.
Ama her şeye rağmen, bireysel olarak yapabileceğimiz şeyler de var! Bilgilenmek, tasarruf yapmayı öğrenmek, küçük birikimlerle dahi yatırım yapmaya çalışmak (YTD 😛) geleceğimizi güçlendirebilir. Pes etme, kendini her zaman geliştirmeye devam! ✨
Cevap
4Cevap
Fakirin yoğun mücadele sonrası bir aylık maaşı, zenginin Ibiza'da akşam içtiği bi adet minik viski bedeli. Tanrı ne kadar da adaletli be, neymiş efendim; sınav! Pehhh
Uçurum oldu , birileri sağolsun
Yapanlar sagolsun
Makas gittikçe açılıyor
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?