Kocam her gün mobil bankacılıktan harcamalarımı kontrol ediyor. Günde 250 TL kota koydu. Bu yaptığı doğru mu sizce?

Kocam her gün mobil bankacılıktan harcamalarımı kontrol ediyor. Günde 250 TL kota koydu. Bu yaptığı doğru mu sizce?
Cevapla