Kız arkadaşım benden ayrıldı ve nafaka istiyor. Vermezsen ilişki kanıtlarıyla savcılığa gider misliyle alırım diyor. Ne yapmalıyım?

2 yıldır sevgiliydik ve son 1 aydır bana karşı soğuk davranıyordu. Dün ise benden ayrıldı ve nafaka istediğini söyledi. Belgeler getirdi imza atmamı istedi. Ben kabul etmedim. Şimdi ise savcılığa giderek WhatsApp konuşmalarımızla geçmiş ilişkimizi kanıtlayıp nafaka davası açacağım diyor. Ne yapmalıyım sizce?

Kız arkadaşım benden ayrıldı ve nafaka istiyor. Vermezsen ilişki kanıtlarıyla savcılığa gider misliyle alırım diyor. Ne yapmalıyım?
Cevapla