Ya öğrencilikten bıktım , pahaliliktan bitkim kitap bile alamıyoruz neden bu kadar pahali?

En kötü tuval 70tl en küçüğü oda ekstra boya zaten pahalı , kitap desen en az 300 ilgi çekici olanlar veya şey olanlar 5k vs 😭, tiyatro biletleri en arkadaki kiytirik yerler bile ohoo

Güncellemeler
1 yıl
Tiyatro, opera vs hep akşam saatlerinde oluyor ayrıca ailem izin vermiyor bıktım biktim
Ya öğrencilikten bıktım , pahaliliktan bitkim kitap bile alamıyoruz neden bu kadar pahali?
Cevapla