Doktorların aldığı maaşı neden insanlara çok geliyor Türkiye'de?

yurtdışında acil doktoru 500 bin dolar civarında kazanıyor yılık Türkiye'de 2 milyon tl

senin bitirdiğin üniversitede okuduğun kitapları 4 yılda okuduğunu 1ayda okuyorlar ömürlerinden 10 yıl veriyorlar neyin kafasını yaşıyorsunuz
az alıyor çok almıyorlar

sanki haksızlık miş gibi konuşuyorlar
bizim hakkımızı yiyorlar bilmem ne ne
Doktorların aldığı maaşı neden insanlara çok geliyor Türkiye'de?
Cevapla