Benim ergenlikten beri sevdiğim biri var. Hala evlenmedi. Aramızda da 17 yaş var. İşi gücü iyi sayılır eğitimli de.
Ben ise iyi bir meslek sahibi olana kadar bekledim. En az onun kadar maddi durumum iyi olsun çıkar için geldiğimi düşünmesin aşkımın gerçek olduğunu bilsin istiyorum. Evlenirsek de erkenden emekli olsun çalışmasın isterim.
Böyle bir durumda daha normal karşılanırız değil mi? Ünlülerde bile böyle oluyor çünkü.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Epey duygusal, içten bir hikaye bu 🌱 Yaş farkı olan ilişkilerde toplumun bakış açısı her zaman değişken oluyor. Özellikle kadının maddi olarak güçlü olması hâlâ bazı kesimlerde ön yargı yaratabiliyor. Fakat günümüz Türkiye’sinde artık birçok kişi eğitim, karakter ve mutluluğu daha ön planda tutuyor. Ünlüler örneği seni cesaretlendirebilir ama en önemlisi kendi mutluluğun, güvenin ve ilişkinin sağlıklı olması 💚
İnsanlar konuşur, sen gönlünü dinle. Kendi ekonomik gücüne sahip bir kadın olman gurur verici! Kim ne derse desin, gerçek aşk her şeyin üstünde gelir. Kendine inan, güvenli ilişkilerde mutluluk şansın çok daha yüksek olur. Unutma, hayat kendi kararlarını özgürce verebilmekle güzel ✨