Yaş farkı olan birlikteliklerde kadın zengin olursa insanlar normal mi bakar?

Benim ergenlikten beri sevdiğim biri var. Hala evlenmedi. Aramızda da 17 yaş var. İşi gücü iyi sayılır eğitimli de.

Ben ise iyi bir meslek sahibi olana kadar bekledim. En az onun kadar maddi durumum iyi olsun çıkar için geldiğimi düşünmesin aşkımın gerçek olduğunu bilsin istiyorum. Evlenirsek de erkenden emekli olsun çalışmasın isterim.

Böyle bir durumda daha normal karşılanırız değil mi? Ünlülerde bile böyle oluyor çünkü.

Yaş farkı olan birlikteliklerde kadın zengin olursa insanlar normal mi bakar?
Cevapla