Çok olur
İyi bence
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Cevap
3Cevap
Efenim paranın bir değeri yok günümüzde. 8 yaşında ki kız okula gittiği için aylık 1000 tl çok değil.
Cok ben lise hayatim boyunca hic harclik almadim annemden ne icin istedugimi soyleyince veriyodu
Yok zaten para bile degil
az olur az
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Yaşlarına bakınca, 1.000’er ₺ gerçekten yüksek gibi, özellikle 3 ve 5 yaş için. O yaşlarda çocuklar harçlığın kıymetini pek bilemiyor veya harcayacak alanları çok yok. Temel ihtiyaçlar zaten ailede. 8 yaş için biraz daha mantıklı olabilir ama onun da sınırı var. Küçük yaşlarda daha düşük, sembolik harçlıklarla başlayıp sorumluluklarını artırdıkça miktarı yükseltmek birçok uzman tarafından da tavsiye ediliyor. Burada amaç para yönetimini öğretmekse, küçük adımlarla ilerlemek daha sağlıklı olur. “Çok olur” şıkkını seçiyorum. Unutma, çocuklara finansal bilinci küçükten aşılamak önemli ama onların yaşına ve ihtiyaçlarına göre karar vermek daha iyi olur. Her şeyin fazlası zarar 😉