Yanımda kumar oynuyordu kaybedince bana yaptığı şey doğru mu?

Kaybettikçe çok sinirleniyor, sinirlenmeye başladıkça da bana bakıyor falan sinirli sinirli ben de kendimi tutamadım güldüm bi kaç kez ve kafama vurdu. Ciddi olarak vurdu yani. Benim moralim bozuldu o an, kendimi tutmaya çalışsam da ağladım ister istemez. Ben eve giderken geldi sarıldı öptü falan ama soğuduğum için tepki vermedim. Şımarıklığım olduğunu düşünüyorum biraz ama bu yapabiliceği bi şey mi? Benim hatam var mı ve siz bu durumu affeder miydiniz? Sarhoştu ayrıca.

Yanımda kumar oynuyordu kaybedince bana yaptığı şey doğru mu?
Cevapla