Hayatım boyunca fakirden bu yüzden eş seçiminde zengin birini istemem yanlış mı olur?

Çocukluğumdan beri hep fakirdim Bu yüzden arkadaşlarım ne olursa bakardım ben hiçbir şeye sahip değildim ileride Eğer evlenirsem eşimin zengin olmasını beklemem yanlış mı Çünkü benim Yaşadığım şeyleri çocuğumun yaşamasını istemiyorum Bu yüzden böyle bir seçim yapmak Yanlış mı doğru mu olur Sizce amacım lüks hayat yaşamak değil çocuğuma güzel bir gelecek vermek
Hayatım boyunca fakirden bu yüzden eş seçiminde zengin birini istemem yanlış mı olur?
Cevapla