Kasa gün sonu raporu hazırlarken ertesi güne devreden miktara ne yazmam gerekiyor?

Arkadaşlar merhaba, yeni bir işe başladım genelde kasa işlerinde hiç çalışmadım bilmediğim için size soruyorum bir-iki gündür çalıştığım yerde kasayı ben kapatıyorum. Gün sonunda X ve Z raporu çıkartıyoruz onu da Kasa Gün Sonu raporuna eklerken Ertesi güne devreden paraya o günki kazançla günlük olan avansı mı yazmam gerekiyor beni bir aydınlatırsanız çok makbule geçer🥺

Kasa gün sonu raporu hazırlarken ertesi güne devreden miktara ne yazmam gerekiyor?
Cevapla