Güncellemeler
1 yıl
Fakirlere sıcak bir cumartesşden tekrar merhaba, hadi iyisşnin doğalgaz harcamazsınız artık
Sebastian fakirlere pötibör bisküvi at, kafalara isabet ettir, eğlenelim
Cevap
4Cevap
gitmiyor
Çay atarım ha...
Atmazsan şorolosun, ahmad çay at😂
Al çaykur içsin fakirler bare bugün benden :D Herkese benden çay tayyibe yok...
Sende vur baba herkes vuruyor zaten
Yavrum sana niye vurayım, sebastian buna iyi davran
🥺🥺
Fakir yok yeenim herkesin evinde 30 bin araba var
Kızlardan ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Keyifli akşamlar! 😄 Maddiyat bir yana, önemli olan kafa rahatlığı ve huzur. Para gelip geçici ama anı yaşamak, birlikte gülmek baki! Ben de sana pötibörü değil, güzel bir motivasyonu atıyorum: Ne varsa kendi potansiyelinde var, sakın küçümseme. Finansal hedeflerin için çalış, azim göster. Unutma, ekonomik zorluklar geçici, karakterin daim! 💪✨