Parasızlık cok zor degil mi insanın başka hiç bir tadı olmuyor cebinde parası olmayınca?

Bi tek ben mi böyle hissediyorum

Parasızlık cok zor degil mi insanın başka hiç bir tadı olmuyor cebinde parası olmayınca?
Cevapla