İşyerinde kızla kavga ettim tam bir ez*k değil mi sizce de?

Varoşun teki fakir bir kız. Giyinmesini bilmiyor ne markadan ne bir şeyden haberi var. Çirkin bir şey. Durmadan kavga ediyorum giyinmeyi bilmiyorsun asalaksın diyorum bön bön bakıyor yüzüme. Bugün ilk defa üzerime yürüdü çarpacaktım az kalsın ezzikk

İşyerinde kızla kavga ettim tam bir ez*k değil mi sizce de?
Cevapla