27 yaşında bi erkek, aile evinde kalıp birikim mi yapmalı? Yoksa ayrı yaşamaya mı başlamalı?

27 yaşında bi erkek, aile evinde kalıp birikim mi yapmalı? Yoksa ayrı yaşamaya mı başlamalı?

İkisinden birine spesifik olarak bi Arzum yok ama ikisini de bi noktada benim yaşımda bi birey ve özellikle erkek bi birey için gereklilik olduğunu düşünüyorum.. ama ayrı eve çıkarsam birikim yapabileceğim miktar ciddi derecede azalacak (20-25kdan 3-5kya en iyi ihtimalle belki) . Buna rağmen hem aile evindeki baskı ve kafa uyuşmazlıklarından hem de biraz daha rahat, özgür ve sevdiğim bi şehirde yaşamak istediğimden ayrı eve çıkmak istiyorum. Hangisine kulak vermeli?

27 yaşında bi erkek, aile evinde kalıp birikim mi yapmalı? Yoksa ayrı yaşamaya mı başlamalı?
Cevapla