Yeni bir telefon aldım diye ailem kardeşlerini hiç düşünmüyorsun hayırsız bir evlatsın dedi. Kendime bir şeyler almam yanlış mı?

Kardeşlerin okuyor ne zorluklarla dirsek çürütüyorlar sen ise keyfinden ödün vermiyorsun yazıklar olsun dediler. Bir telefon aldım diye yemediğim sitem kalmadı. Kendime bir şeyler almam ayıp bir şey mi?

Yeni bir telefon aldım diye ailem kardeşlerini hiç düşünmüyorsun hayırsız bir evlatsın dedi. Kendime bir şeyler almam yanlış mı?
Cevapla