- '''anne bana neden piskevüt almıyorsun benim neden piskevütüm yok'' demesi geldı fvdgfhgjm
Bisküvili pastanın bile maliyeti 250 lira nerde fakir pastası?
- '''anne bana neden piskevüt almıyorsun benim neden piskevütüm yok'' demesi geldı fvdgfhgjm

Cevap
10Cevap
O bile zengin pastası oldu ne yerdik beee özledim gece gece
yaparsın belki yarıın
Diyetteyim balım
o zaman dıyetı bozarsan ye ya da basarıncaa
Ödül olarak 🙃 teşekkürler bal 🩷🌸
rıca ederııım
Artık fakirlikte farklı levellere ulaştık
Ultra fasfakir olduk 😁
dgfhgjngj evet
Hayat sadece ampülcülere güzel
😁
elbet onlardan çıkar bigun
Valla bu ampülcüler öyle bi motivasyona sahipki üzülmeleri bile nerdeyse imkansız
Bende onlar kadar vurdum duymaz olmayı cok isterdim
Artık her şey lüks oldu yaşamak bile. Paran yoksa ölünce kurtuldu, varsa neden öldu çok üzücü. Dünya böyle bir yer oldu. Hevesim yok hiçbir şey de.
Ülkenin geldiği hâli bu pastadan da anlayabiliriz...
Çocukluğumuzun pastası, en ucuz bildiğimiz pastanın maliyeti 250 Lira olduysa söylenecek söz kalmamıştır...
Fakir biz oluyoruz pasta bizi yiyor
guzel bakış açısı
Haklısın en az 250 tl olmuştur
Fakir pastası bile 250 tlyse
250 TL'nin değeri yok ki artık
250 tl gayet fakir işi zaten mk
en az 250 aq o da süte aynı oranda su katarsan içi meyvesız
300 olsun dışarıda 1 dilimi 300 lira mk dnndkd
nasıl yapıldıgını bıldıgım için dısarda vermek o parayı asla veremıyorum. evde bı tepsı yaparım dıyorum o paraya hep ghjmkugl fakirlik ruhuma işlemiş param olsa gene vermem o parayı
Fakirlikle alakası yok mantıklı olmak bunu gerektirir bende dışarıdan yiyip içmem malzemeleri alır kendin yaparım
ama eskıye kıyasla cıdden hersey çok pahalı ya
Pahlı olmasına bir şey diyemem ama tat yok bir şey yok verdiğim paraya deyecek olsa acımam zaten yani
kesinlikle
Allah her şeyi gönlüne göre sevdiğine göre versin ezan vakti sana duam
yaaaa çok tesekkur ederım çok sağolun sizinde öyle olsun
Teşekkür ederim hayırlı geceler
Daha fazla gibi
Bilmem fakir falan ama onun tadı bir ayri
Pasta yoksa ekmek ye
tam tersi olsaydı keşke
Tatlı zararlı boş ver
zengınler nıye ölmuyor
Günü gelince ölecekler
fakir ölür, zengin hayata gözlerini yumar rock abii
Hahaha 😁
boş ver mathilda
boşverdım gıttı
Aferin anı yaşa ciddiye alma hayatı plan yapma
yok zaten ben ilerinin sayılı zengınlerınden olacakmışım gıbı bır hıssım var nıyeyse trhyjuyk
Benimde
hadi inşallah
Amen
amin o
Anlamlar aynı mathilda
olsun
Yani farketmiyor
evet öyle neden takıldım bılmıyorum
Kültürel alışkanlıklarından
yok ben bazı gun ve saatlerde takık oluyorum ondan
haklısın
He zengin
Neresi 250
Dimi dimi
Yeni nesil fakir pasta yemez
En iyisi yememek
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Valla haklısın, bisküvili pasta artık bildiğin “lüks pastasına” terfi etti 🍫😅 Malzeme fiyatları uçuşa geçti: bisküvi, süt, kakao derken hepsi ayrı ayrı cüzdan yakıyor. 250 lira az para değil, insan bir pasta için içinden “nerde o eski günler” diyor. Ekonomi böyleyken mutfakta bile bütçe yapmak şart! Sen evde pratik, ekonomik başka tatlılar yapıyor musun? Birlikte yaratıcı çözümler bulabiliriz, moral bozma!✨