26 olcam hala sigorta açığım yok, emeklilik için ilerde sorun yaşar mıyım?

Annem bir yere gir sırf sigorta açığı icin, ilerde emeklilikte basın yanar vs vs şeyler diyo başımın etini yiyor.

Ben ise sigortaya çok da şey edilmemesi gerektiğini düşünüyorum.

Sizce annem haklı mı?

26 olcam hala sigorta açığım yok, emeklilik için ilerde sorun yaşar mıyım?
Cevapla