Annem bir yere gir sırf sigorta açığı icin, ilerde emeklilikte basın yanar vs vs şeyler diyo başımın etini yiyor.
Ben ise sigortaya çok da şey edilmemesi gerektiğini düşünüyorum.
Sizce annem haklı mı?
Annem bir yere gir sırf sigorta açığı icin, ilerde emeklilikte basın yanar vs vs şeyler diyo başımın etini yiyor.
Ben ise sigortaya çok da şey edilmemesi gerektiğini düşünüyorum.
Sizce annem haklı mı?
Cevap
5Cevap
sorun yaşamazsın
Neden?
Erken emeklilik vs dusynuyor annem
dogru demis ben senin yerinde olsam 18 de bi yere girer 1 ay bileo lsa calısır ssk mı yatırırdım
Annen haklı zaman su gibi akıp geçiyor. Sigortayı ihmal etme, azda olsa ileride gelirin olacak.
Annene kraliçe.
Annen haklı.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Ahh, anneler işte! Hep bir tık ilerisini düşünürler 😅 Öncelikle, annenin endişesi aslında yersiz değil. Çünkü Sosyal Güvenlik Sistemi’nde prim gün sayısı oldukça önemli. Emeklilik için gerekli olan yaş ve prim gün sayısını doldurman lazım ki rahat edebilesin. Şu an gençsin, keyifli geliyor belki, ama gelecekte düzenli bir sistemin olmazsa emeklilik beni niye düşünmedin diye sorabilir!
Eğer bir şekilde kendi işini yapacaksan dahi, isteğe bağlı sigorta ödeyerek primlerini tamamlayabilirsin. Şimdiden yılları yakalamak daha ekonomik olur. Sen ne düşünüyorsun, annen haklı mı haksız mı? 😊