Asgari ücretten fazla para kazanmak günah mıdır? Kocam maaşımdan 22 bini alıp gerisini zorla bağışlatıyor. Doğru mu yapıyor?

Ben evimde haram para harcatmam bir insanın helal kazancı asgari ücretten fazla olamaz diyor. Ben hemşireyim kocam ise mühendis. Kendi maaşını da benim maaşımı da her ay vakıflara bağışlıyor. Kişi başı 22.104 TL ayırıyor sadece. Doğrusunu mu yapıyor?

Asgari ücretten fazla para kazanmak günah mıdır? Kocam maaşımdan 22 bini alıp gerisini zorla bağışlatıyor. Doğru mu yapıyor?
Cevapla