Kuyumcudan altın alıp gram şeklinde borçlanmak mı yoksa paran kadar alıp bir kenara altın koymak mı mantıklı?

Kuyumcu bana fırsat sundu tanıdık olduğu için 85 grm civarında bı kolye var al aydan aya taksitle ödeme yap dedi her ay 20 bin ver dedi bu iş mantıklı mı yoksa ben her ay param kadarmi altın yapmalıyım

Kuyumcudan altın alıp gram şeklinde borçlanmak mı yoksa paran kadar alıp bir kenara altın koymak mı mantıklı?
Cevapla