35 yaşına gelmiş hiçbir şeyiniz neden yok?

Yani 35 yaşına gelmiş ne arabası ne evi var. Diyorum neden yok aileme bakıyorum. Yok kardeşimin kurs masrafını ödüyorum. Yok aileme sürekli yardım ediyorum. Yok bilmem ne. Harbi araba ya da ev bu yaşına kadar nasıl alamadınız ben hayret ediyorum. Ya ben kızım. Ben kendimi daha çok düşünmüyorum. Aile önemli ama ben daha önemliyim yani. Onlar beni benim kadar düşünebilir mi mantıkken. Bir de evler daha ucuzdu nasıl almadınız. Ne yaptınız paraları yediniz mi? Çok garip geliyor bana ya.

35 yaşına gelmiş hiçbir şeyiniz neden yok?
Cevapla