Para mı biriktirmeli yoksa yaşın geçti sal mı diyorsunuz?

Merhaba herkese 28.5 yaşındayım ve maalesef maaş gelirim 30.000 tl. Özel okulda çalışan bir öğretmenim. Yani bekarım içkim yok sigaram yok ek masrafım yok kiram var onda da annem babam destekliyor olay o da değil kaç yaşına geldim atanamadım da ailem destek olmak zorunda mı? . Yani babam annem ayda en az 10.000 atıyor ne yapayım yetmiyor. Hiçbir şey yapmadığım halde yetmiyor. Ne yapmalıyım ben? Yaşlanmış gibi de hissediyorum hayatım boş beleş üzüntüyle geçti hep. Üst baş bile almak istemiyorum artık. Para biriktirme derken aylık atabilirsem işte köşeye 10.000 tl bir yarım altın ya da çok zorlarsam bir yarım bir çeyrek daha. Ne yapayım yaşta aldık salla mı diyorsunuz? Haftaiçi bir yere gitmiyorum zaten. Haftasonu arkadaşlarımla çıktığımda da rahat bi 1500 tl gidiyor yemek o bu derken. O yüzden 2 haftada 1 çıkıyorum dışarı :((( of napacağım inanın bilmiyorum.
Para mı biriktirmeli yoksa yaşın geçti sal mı diyorsunuz?
Cevapla