Sevgilim her buluşmamızda kafeye ya da lokantaya gidelim diyor benim fazla maddi durumum yok ne yapmalıyım?

şu an calismiyorum. Ailemle yaşıyorum. Maddi durumum pek yok. İlla bulustuk diye tatlı kahve yiyip içmek ya da yemek yemek mi gerekiyor? Buluşuyoruz hangi kafeye gidip otursak felan demeye başlıyor zaten. Surekli surekli kafaye disarda yemege verecek param yok. Bugün de aynisi oldu. Kafeye gidelim dedi yok ne yapicaz bu sefer gitmeyelim dedim. Niye bu soğukta ne yapicaz oturalım iste biseyler içeriz yeriz içimiz ısınır dedi. Bende en sonunda param yok dedim. Yok derken almayı mı unuttun dedi bende bisey unutmadım param yok işte gerek yok gitmeye dedim. Bu sefer başladı almıyor musun babandan felan demeye. Ama bunu resmen alayci bir tavirla dedi ve İki saat uzattı da uzattı kendimi çok kötü hissettim eve geldim. Çok sinir oldum.
Sevgilim her buluşmamızda kafeye ya da lokantaya gidelim diyor benim fazla maddi durumum yok ne yapmalıyım?
Cevapla