onceden özelde calisirken asgari x2 alıyordum atandigimda nöbet vs maaşım yüksek olur diyodum öyle de oldu ama artık aile evinde yasamadigim icin giderim çok oluyo maaşım yatalı bir hafta oldu 57k harcamisim ve hepsi gider :) kafayı yicem gecinmek gercekten çok zor. Direkt zengin kocayla evlenmek en matiklisi diyorum
AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
11Cevap
Kagit toplayicisiyim. Copten kac kilo kagit cikarsa. Kilosu 30 tl. Gunde ortalama 50 kg toplayabiliyorum iste
allah güç kuvvet versin
Sayol
Sana bi sır vereyim mi yorumlardaki maaşların bitanesi bile doğru değil 😂😂
Kesinlikle öyle asiri buldum bi kat tanesine
Bu arada ben İngiliz sterlini olarak alıyorum maaşımı
hi hi tamam
Maaşım yaklaşık 0 İngiliz sterlini
120 bin kazanıyorum, evim arabam var, bir miktar birikim yapabiliyorum. Ev Kira olursa çok zor...
hjdgfsdhdshdf
Noldu knk
Yaşadığın ile göre değişmekle beraber ortalaması hemen hemen aynı
25-35bin € arası geçim için hesab yapmıyorum
ASKDFHJKSDHFGDS bizi yorumlar çok komik
Komik olan ney Almanya’da yaşıyorum
SA, FHJADHFSDKFS, NDFJHSDHJAJKS, FKJSA
Kafa gidik
yok ya sen gibi tiplerle eğlenmeyi seviyorum :)))))))))))
Sen benimle eğlenemesin güzelim
sgmadjshfgjhasdgfjhasgfjhsdgfdshjfgsdjhfgsjdhfgkdjsh ya sen kimsin cocuk ne zannediyorsun kendini allahin ergeni
Fakirlikten oluyor bunlar anlıyorum seni
acil şizofreni tedavisi olman lazım senin :) benim en azından ayda 60 70k arası düzenli gelirim var senin süründüğüne o kadar eminim kii :))))) gurbetçiysen de anca tuvalet temizliyosundur
Küçük düşündüğün için küçük kalıyorsun hep bu hayata hayal kurmaya devam et
harbi ciddi sorunlusun sen hayal dünyası ile gercegi karistiriyorsun birazcık çıkar kafanı hayallerinden bak zengin degil madara olmuşsun
Hadi sen öyle düşünmeye devam et egon tatmin olsun
ezikliğiniz iyi güldürdü valla teşekkürler :) harbi harbi inandirabileceginizi düşünüyorsunuz 3 gr beyninizle
150k civarı ancak yetişiyor.
hi hi
60000 maaş + 7000 multinet + 2000 migros kart
100 k yetmiyor açıkçası
80, geçiniyorum
djkshfjksh
Sen fakirsin abla
3200 dolar bana da yetmiyor
sed, fn, jsndf
Anlamadım?
Maaşı yüksek olanlara kendine yediremeyip gülmüşsün atanmak isteseydim ben de senin gibi atanırdım teknoloji alanına yöneldim kıskanma çalış senin de olsun
asbdjshmgfdhdsgfhamskjfhsm ay çok güldüm hayallerinle git ötede oyna bacım aksam aksam dsjhfkjysdhgfjkhsdfkyhsdafh
bu site cidden sorunlu adam akilli soru soruyorsun troller doluyor inanilacagini düşünerek :)
Gizli bir üye olarak neyin trolünğ yapabilirim sen fakirsen biz ne yapalım
Askim butun sapiklarda biliyosun gizli üye olarak soruyor :) haaa ama gizliden çıkar bordromu gösteririm diyorsan o ayrı ama imkansız be cocummm teknoloji alanindayim diyorsun pozisyonjnj bile söylemiyorsun benim çok yazilimci arkadaşım var senior olanlar iyi univesite mezunları 2000 doları yeni goruyor sen kimsin :))))) ben gerçekçi yorum bekliyordum boyle saçma saopan ergenler doldu kimi yiyonuz siz benim kazandigim para icin 40 takla atarsın
sadece hayal kuruyorsun bu parayı kazanırım diye :)))))))) inanilmayinca da çirkinleşip çamura atıyorsun bu tam eziklik göstergesi
Ay dayanamamış iki mesaj atmış zavallı fukara kdbxckndnf
xcnbzbxmncvbzmbchzdsbf ah be ezik cocum seninle dalga gecmek o kadar eglenceli kiiii :))))))))))) gizliden cikip bordro atmak ya da calistigin şirketten kanit göstermek imkansız olduğu icin bu tepkileri veriyorsun.
dur 2. mesajı da atiyim ezikliğinle biraz daha egleneyimmmm
hatta 3olsun beyinsiz ezik seni
dur eziklerle eglence güzel 4. yu atayım :) hodri meydan diyorum gizliden cikiyoruz bordrolarimizi kapistiriyoruz :)))))) ben varım sen teknoloji alanindaymissin 3200 dolar alıyorsan (ki bence 500 dolar bile vermezler sana) iyi bi kurumsalda en az senior olarak calisiyorsundur afdbjshadfajdfsjksdhfkjyahsf o da imkansız :)))))))) eğer calistigin firmayı söylersen ben üşenmem bulurum merak etme senin gibi HAYAL DUNYASINDA YASAYAN EZIKLERLE dalga gecmek en büyük hobim
boyle somut seyler konuşulunca kacarsiniz dsjdsjfhhsdfh ya da ergen kopekler gibi sakaya vurmaya calisirsin ama sen onu da beceremiyorsun ajdsfh, jshdfjshfjsdfsf
Çılmdırmıs fukara bir de sanıyor ki onun gibi fukaraya kendimi ispatlayacağım.
Sadece eğleniyorum aşko senle yaaaa sen kim köpeksin :))) seni kim ciddiye alır dalga geçiyoruz işte. Zaten eminim senin vasıfsız bi mal olduğuna :) he avize laf sokmaya çalıştığın kişi belki de bi yakınının ameliyatındadır ya da girecektir bi gün. Herkesi kendin gibi hayatsız keko sanma
Hahshahsajhdjw bu fukara vasıfsız doktor kölelerinin kendini doktor sanma olaylarına çatlıyorum
Ah be papağan yavrum fukara fukara diye ismini sayıklayıp duruyorsun yapma :) ayrıca hemşire değilim canım sana cvmi özelden atabilirim önünü iliklemek zorunda kalırsın :) hemşire olsam da senden çok daha vasıflı olurdum sağa sola salya akıtan köpeklerden farkın yok senin :) fukaralık başına vurunca böyle oluyor demek ki.
Bu aradaaaaa yüksek lisansım dünyada ilk 500e girmiş üniversitede yavrum seve seve diploma paylaşabilirim. Ama sen ezik bi yalancı olduğun için asla bordro paylaşmazsın
ezik ve papağan fukaralar olay gerceklere gelince kacar boyleeee :)))))))) hadi yavrum hayal dünyana her yere havlama kope k gibi
100000-115000 araligi. 50000 yetiyor
Meslek nedir
anestezi
Maaş 57 kmı oluyo meslekte
no çıplak maas 52 artı sabit doner arti ek doner bir de nöbet ücreti var ben kalp damar hastanesinde oldugum icin doner tavan ücretten yatıyor totali 65 i bulduğu aylar oluyor
Güzelmiş şehir değişemiyomusun peki
yok ya keske değiştirsem
Hangi şehirde görev yapıyon
42 bin