Arsa veya tarla almani tavsiye ederim bu paralara ve getirisi ck yuksek olur ornegin 300’e arsa aldin 1 sene sonra minimum 400’e satarsin ve boyle boyle TR’de bir ev alacak paraya ulasirsin. Özellikle Biga/ Çanakkale bolgesinden
Cunku ben de aldim ve alip satiyorum zaman zaman hic kaybettirmedi cok hizli dönüsleri var baska bolgelerde de denedim hem prim yapmis yerler cok nazlı satiliyor hem de canakkale daha prim bile yapmadi ama 2-3 seneye uzar gider fiyatlar
Iste deger kaybetmiyor guzel tarafi o ufak rakamlardan alicaksin kalkip 3 milyon 5milyon degil onlar da alinabilir ama ufak paralara en mantikli yatirim bu yani. Tarla alicaksin ya bildigin bağ, bahçe yani
Knk peki tarla bosta mi duruyor yoksa degerlendiriyor musun birseyler ekip ya da kiraliyip? Bu arada en uygun tarlalat ne kadardan badlar? Aklima yatti aslinda en kotu bir prefabrik alirim basimi csokacak yerim olur
Yoo sen ekip bicmek icin almiyorsun ki al-unut olarak yatirim yapiyorsun 1 sene sonra dersin ben bi piyasaya bakiyim vs kârinla baska bir yer alirsin. Ekip bicmekle ugrasma yani. Hobby bahcesi filan icin almak isteyen binlerce insan var birine satarsan ilan girip.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
butce ne kadar
200 300 500 e kadar cikar gerekirse 3:5 sene beklerim
Arsa veya tarla almani tavsiye ederim bu paralara ve getirisi ck yuksek olur ornegin 300’e arsa aldin 1 sene sonra minimum 400’e satarsin ve boyle boyle TR’de bir ev alacak paraya ulasirsin. Özellikle Biga/ Çanakkale bolgesinden
Neden canakkale?
Cunku ben de aldim ve alip satiyorum zaman zaman hic kaybettirmedi cok hizli dönüsleri var baska bolgelerde de denedim hem prim yapmis yerler cok nazlı satiliyor hem de canakkale daha prim bile yapmadi ama 2-3 seneye uzar gider fiyatlar
Peki ya deger kaybederse
En fazla ne kadar kaybeder acaba bir de alirken nasil yerlerden almali
Iste deger kaybetmiyor guzel tarafi o ufak rakamlardan alicaksin kalkip 3 milyon 5milyon degil onlar da alinabilir ama ufak paralara en mantikli yatirim bu yani. Tarla alicaksin ya bildigin bağ, bahçe yani
Knk peki tarla bosta mi duruyor yoksa degerlendiriyor musun birseyler ekip ya da kiraliyip? Bu arada en uygun tarlalat ne kadardan badlar? Aklima yatti aslinda en kotu bir prefabrik alirim basimi csokacak yerim olur
Yoo sen ekip bicmek icin almiyorsun ki al-unut olarak yatirim yapiyorsun 1 sene sonra dersin ben bi piyasaya bakiyim vs kârinla baska bir yer alirsin. Ekip bicmekle ugrasma yani. Hobby bahcesi filan icin almak isteyen binlerce insan var birine satarsan ilan girip.