Her şeye tekrar zam yapilacaksa neden asgari ücrete zam yapılıyor?

Asgari ücrete %30 memurlara ve emeklilere %11 zam yapıldı. Ancak daha zamlı maaşları yeni almisken her şeye %30-50 zam geldi!

resimdeki pizza 🍕 100₺ idi 130₺ oldu en basitinden 😒 ne anladım ben bu zamdan

Her şeye tekrar zam yapilacaksa neden asgari ücrete zam yapılıyor?
Her şeye tekrar zam yapilacaksa neden asgari ücrete zam yapılıyor?
Cevapla