Güncellemeler
1 yıl
Süper bir soru sordun 💃 Şimdi sorunu daha çok üye görecek, hemen gelen cevaplarla yorumlaş! 💖 Süper sorunla 4 Xper daha kazandın, tebrikler! 🤩 Aylık mutfak alışverişiniz ne kadar tutuyor ve kaç kişisiniz?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
16Cevap
değişir genelde
Misakı milli ya özlemişim seni görmeyeli 🤣😂❤️valla çok tutuyor yqzmaya çekindim 😂😂🤣
yaaaa yaz kız ne olacak bu kadar sevildiğimi bilmiyordum valla 😅😅♥️♥️
Nickini seviyom❤️
Tek kişiyim ama ben zevkime düşkünüm canım ne isterse alırım o yüzden açıklamayayım 😂
derhal açıkla 😅
20000 falan vardır herhalde 😂😂
Tek kişiyim ama Türkiye'de yaşamıyorum o yüzden dahil olmayayım bence diyaloğa sonra Almanya bizi kıskanıyorcular gelir
Alkol, yemek siparişleri de dahil ise tek başıma 20-30 bini buluyor sanırım
Annem ve Ben , ne kadar tutuyor bilmiyorum ben parasını veriyorum
Yalniz yaşıyorum bazen 10000 a
Bazen 50000 buluyor
30 bin tutuyordur 10 kişi😂
😅😅
😃
Tek kişi ve markete 8-10 bin
2 kişiyiz, doğru düzgün evde durmuyoruz ki
2 kişiyiz 10-12bin tutuyor ortalama aylık.
3 kisinin 5 bini geciyo :)
Hiç hesaplamadım :)
Hesaplamak planlı hareket etmek gerekiyor. :)
Senin için bi dahakine hesaplarım :)
Pekiiii
2 kişiyiz 30 millon dollar tutuyor
Sarayda mı yaşıyorsunuz
Malikane
hayat size güzel o zaman istanbullu
Hayat sizede güzel olsun hanımefendi
zengin olsam güzel olurdu beyfendi
Sorunu süper yaptım bak.. inş zengin olursunuz 😌
Çok mersiii :)
Belli olmuyor değişir
25 bin civarı 4 kişi
50 bin tutuyor.
2 kişi 25.000
Hiç bilmiyorum ki
30 bin civarı 4
4 kişiyiz, 2 si çocuk 10-12 arası tutuyordur
Neresi orası öyle o kadar düşük bütçe kaldım 🫡
Vardiyalı çalışıyoruz 4 haftanın 2 haftası iş yerinde yiyoruz yani öyle düşüyor biraz
Bende vardiyalı çalışıyorum vs ama ev gideri hiç değişmez nerdeyse doğu taraflari mi
Yo batıdayım
Nedense dediğin miktarlar bana çok iyimser geldi 🙃
Tebrik ediyorum vlla
Eşimde vardiyalı bende, annemlerde falan da yiyoruz diyorum ya çalışma saatlerine göre
Bende şu an nöbetteyim mesela ama bu farkı hissedemiyorum maalesef nobettede dışarıdan yiyorum
Bende şu an gece vardiyasındayım ama burada yiyeceğim gece yemeği var çünkü ayrıca yanımda evden de bir şeyler getirdim o yemeği beğenmezsem onu yerim
Meslektaş falan miyiz 🤔
Takip eder misin 😉
Ben fabrikada çalışıyorum sanmıyorum meslektaş olduğumuzu
Bunu dm den de yazabilirdin 😅
Haklıymışsin ama
Ne konuda haklı?
Ben fabrikada değilim 😬
Maalesef benim iş biraz daha fazla stresli seninkinden
Herkese kendi işi ağırdır..
Ağır demedim stresli dedim 🫡
Takip edersen dm den yazayim yoksa soru sahibine daha fazla yük olmayalım 🙃
10 bin falan tekim
2 kişiyiz 5 bin