Biz yorgunluktan ölürken birileri kolay para kazaniyor?

sürekli her işi bize yaptiriyorlar ve surekli yanliz çalıştırılıyoruz. 7.5 saat çalışıyorsam en az 6.5 saat tek basima kaliyorum. cok fazla mola yapiyorlar. mola 1.5 saatte onlar 2 saat oturuyor mesela araliksiz bir de biz 1.5 saatti istedigimiz vakit bile kullanamiyoruz müşterinin en az oldugu vakitler veriyorlar. bu çalismaya da asgari ücret veriyorlar isi birakmak icin yogun çalisma sartlari bir bahanemidir?

Biz yorgunluktan ölürken birileri kolay para kazaniyor?
Cevapla