herkes birbirine sövüyor esasen hepimiz kendimizden şikayetçiyiz
çünkü avrupa insanı gibi davranamıyoruz
hayvan gibi davranmayı kültür yapmışız
kendimizden yanlışlarımızdan kaçmak istiyoruz doğru olanların yanında iyileşme isteğimiz var.
herkes birbirine sövüyor esasen hepimiz kendimizden şikayetçiyiz
çünkü avrupa insanı gibi davranamıyoruz
hayvan gibi davranmayı kültür yapmışız
kendimizden yanlışlarımızdan kaçmak istiyoruz doğru olanların yanında iyileşme isteğimiz var.
Avrupa insanı ibaresi geçmese güzel bir giriş olabilirdi. Avrupa insanı gibi bir kavram yok, insan her yerde insandır. Sorun ekonomi değil diyerek de devleti işin içerisinden çıkartamayız. Son yıllarda ekonomi normlarına ters kararlar alındığı için bu noktalara gelmenin yolu açıldı ve elbette halkta buna çanak tuttu. Zam bir olacaksa on yaptılar, fırsat üzerine fırsat aradılar ve hala da arıyorlar. Toplumsal çürümenin tavan yaptığı bir dönemdeyiz, tutan tuttuğunu kopartmanın peşinde ve kendi başı yandığında da veryansın ediyor.
Kesinlikle doğru her seçimde bu kişileri halk seçiyor gerçi seçmeyen insanlar da var ama Kuru yanında yaş da yanıyor ondan sonra oy verenler de ağlıyor ama seçim zamanı geldi mi yine aynısı
Ekonomi dediğin şey sonuçta bizim davranışlarımızın bir yansıması. Harcama alışkanlıklarımız, birikim becerimiz ve tasarrufa olan bakış açımız ekonomiyi şekillendiriyor aslında. Ama çözüm, kendimize kullandığımız ağır kelimelerde değil. Kendimizi geliştirip, bireysel düzeyde bu bilinçle adım attığımızda değişim başlar. Finansal okuryazarlık gibi konularda kendini geliştirmek, kişisel iyilik ve toplumsal faydayı birleştirir. Hadi bakalım, herkes küçük bir değişimle kendini dönüştürsün! 😊🎯
Cevap
1Cevap
İnsanlarıda ekonomi delirtti kök sorun ekonomi Avrupa insanı özgür bizlerse ekonomiden özgür değiliz hiç bi şey yapamıyoruz o yüzden delirdik
Sorun halk sirun yukardakiler asagidakileri düşünmüyor
yukarıdakileri seçende biziz tutan da biziz sorun biziz
Ne yapacan cahil halktan ne bekliyin
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?