Ekonominin kötü olmasının en büyük sebebi ticaretçiler?

Ya çok şahit oldum bir ürünü bir eşyayı bir arabayı bir evi ederinden 5 katı fazlasına satanları. Çok gördüm değil hatta neredeyse hepsi bu şekilde ticaret yapıyor. E adam mesela arabasını 1milyon liraya satışa çıkaracak. Bir bakıyor aynı arabayı başkası 2 milyona satışa çıkarmış. E adam bu sefer heee 2 milyona koymuş o alanda var bende en iyisi 2 milyona koyayım diyor. Böyle böyle her şey pahalılasıyor. Yanlismiyim
Ekonominin kötü olmasının en büyük sebebi ticaretçiler?
Cevapla