Erkek arkadaşımın borçlarından hiçbir şey yapamıyoruz bu normal mi?

Borçları var motor aldı taksidini ödüyor borcu varmıs enistesine ablasına vs onlar yardımcı olmus çünkü motor almasına kurye kendisi çalısıyor kaç gündür kaç aydır hatta sağa sola borcundan bile hiçbiryere gidemiyoruz millet eğleniyor dolasıyor yiyor içiyor hergün yapalım demiyorum arada bir de kaçsak ne olabilirki çok sıkıldım çalışıyorum diyor güzel havalar geçiyor yok çalısıyor sürekli kazandığını borçlara ödüyor ben çok sıkıldım ne yapabiliriz vakit ayırmak bu kadar zormu

Erkek arkadaşımın borçlarından hiçbir şey yapamıyoruz bu normal mi?
Cevapla