Ölen birine bana borcu olduğu için hakkımı helal etmiyorum sizce yanlismi yapiyorum?

1 hafta oldu olmadı öleli çokda tanımam kendisini ama kavgalı ayrıldık ve bana borcu vardi

Ölen birine bana borcu olduğu için hakkımı helal etmiyorum sizce yanlismi yapiyorum?
Cevapla