Dünya nereye gidiyor kötü insanlar çoğalıyor ben hep iyi oluyorum ama ne yazikki iyilik yaramiyor?

Benim durumum yok ögrneciyim üniversite de geçen ay zar zor ağlayarak KYK ödedim eşyami sattım ödemek için yarın pazar var cebimde nakit sadece 20 TL var KYK bursu almıyorum ailemin durumu da yok burs arıyordum ben 1 kişi yardım edicem dedi 100tl attı sonra samimiyet hissetmedim diyip engelledi ona öğrenci belgemi attim o 100tl ile 80tldisini fotokopi çıkardım ve bimden 1 kek aldım fişlerini bile attim yalan olmasın diye ya anlamıyorum valla neden iyilikler beni bulmuyor kız igrnec biri sürekli dışarda pis pis işler yapıyor ailesi kıza 5 6 bin atıyor+ burs alıyor ben naptım kardeşim naptım bu iyilikler beni bulmuyor ben son paramı bile bir çocuğun eline veririm o çocuk diye ben iyilik yapıyorum asla karşılığını almıyorum ve artık yoruldum

Dünya nereye gidiyor kötü insanlar çoğalıyor ben hep iyi oluyorum ama ne yazikki iyilik yaramiyor?
Cevapla