Arkadaşlar kiranın pahalılığını geçtim depozitolar niye bu kadar fazla?

Kira zaten 17bin. 45 bin lira depozito istiyor. Hadi gel de hayat kur kendine bu ülkede
Arkadaşlar kiranın pahalılığını geçtim depozitolar niye bu kadar fazla?
Cevapla