AI Persona’ya Sor
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
99Cevap
Şu an 50. 10 bin daha olsa biraz daha iyi olurdu. Fakat bu da yetiyor.
1 milyon anca yeter bana
Hayaller 1 milyoncuk gerçek düşünürsem küçük şehirde yaşıyorum evim arabam da varsa 70-80 yeter
Yuhh
Niye yuh azla yetinmeyim çok kazanıyım mis gibi işte
Bereketli olsun az olsun
Kendi emeğimle kazanabilirsem 70-80 ben yorulmayı emek vermeyi göze alıyorum bereketi de allah verir inşallah
İnşallah tamam sen nasıl istersen
Ne güzel kelime değil mi Allah verir
100 bin lira yeter çok büyük rakamlarda gözüm yok
Kaç olursa olsun yetmeyecek
50 k beni idare ederdi
Türkiye şartlarında 100 bin kazansam bana yeter
100 bin olsa güzel olurdu 😅
Hayattan ne istediğini bagli
50 bin
Olabilir her şey çok pahalı 😅
Asgari ücret yetr bana Türkiye cennet cennet
En az 1milyon
1 milyon dolarcık
Min 250K $
Bir milyon milyar 🖤
50 60 tatminkar olurdu
şu an 200k kazanıyorum 500 olsa daha iyi
100-150 bin
Türkiye sartlarında 900K
50 bin yeterli olurdu
3000 dolar olsun
5000 dolar🙄
150 bin iyi
Eline musk kadar param olsun yeter
120 bin dolar 😃
😂
300 bin
2 trilyon
Çüş
@coskudasatpanikteal ne
Yok bişey
@coskudasatpanikteal var
2 trilyon djxksks 😄😄😄
Nasıl bi para haberin var mı
@coskudasatpanikteal hayır yok
500 bin euro
Sen o paranın sana verilmesine değer olduğun mu saniyon?
vay bee senin gibi biri maasimi sorguluyor 😆 19 yasinda ekonomi okuyan, 6 dil bilen, yüzme, Kung fu ve enstrümanlar gibi yeteneklere sahip birine ne kadar maas verilmesi gerektigini belirleyecek olan kisi sensin? Belki maasimi sen belirlersin cünkü senin ‘gözlemlerin’ sayesinde dogru bir karar veririz di mi 😜 Ne de olsa yillarca süren egitimle cesitli yetenekler edinmis biri olarak senin yorumlarin cok daha degerli olmali… Ama tabii belki ben de biraz fazla kendime güveniyorumdur kim bilir :)
Ekonomi okumak öyle çok da matah bir şey değil eğer en az Yale’de okumuyorsan. Eğer mütercimlik yapmayacaksan kaç dil bildiğinin de bi önemi yok (kişisel gelişim, merak ve öğrenme çabasına saygımı ifade ederim) Olimpiyat hedefin yoksa Kung-fu öğrenmenin de katma değer üretecek bir şey olduğu söylenemez. Enstrüman çalman da kişisel zevk ve hobi olmaktan başka anlam taşımaz (düğün orkestracıları da en az dört beş enstrüman kullanabiliyor). Hepsinden önemlisi; kendini (verdiğin emek, mücadele, sabır ve kararlılığa diyecek hiç bir lafımız yok) nitelikli biri olduğuna ikna etmiş olmana sebep olan süreç en azından su yoruma cevap verirken bir seviye oluşturmaya yetmemiş gibi görünüyor. Adamın üslup ve yaklaşım biçimi kesinlikle hadsizlikten başka bir şeyle ifade edilemez. Fakat bu kadar donanımlı olduğunu söyleyen biri de lafa “senin gibi biri” cümlesiyle başlıyor, akabinde de sadece kendini övmekten ibaret bir çıkış yapıyorsa aldığı eğitim de boşunadır geçirdiği zaman da
Uzun uzun yazmışsın ama biraz dar bir perspektiften bakıyorsun galiba. ‘Ekonomi Yale’de okunmuyorsa değersiz’ diyorsan, o zaman dünya nüfusunun %99’u boşa eğitim alıyordur, değil mi? 6 dil bilmenin sadece mütercimlik yapıyorsan anlamı olduğunu söylemen de komik. Kung Fu’yu sadece Olimpiyat madalyası varsa değerli sayıyorsan, o zaman her şey senin ‘katma değer cetveline’ göre ölçülmeli demektir, değil mi? Kusura bakma ama bu düşünce gerçekten komik. Enstrüman çalmayı ‘düğün orkestracılığına’ indirgemişsin. Oysa düğün orkestracılığı bile çaba ve yetenek gerektiriyor, bunu göz ardı etmemek gerek. Kung Fu, enstrüman çalma ve diğer beceriler sadece fiziksel ya da sanatsal aktiviteler değil, aynı zamanda disiplin, sabır ve özdenetim gerektirir. Yani, farklı becerileri küçümsemek yerine biraz ders çıkarsan bence senin için daha faydalı olur. Aldığım diğer eğitimlerden bahsetmeyeyim; sonuçta sana ne kadar söylesem de anlamazsın. Gelelim ‘kendini övmek’ kısmına. Evet, yaptığım şeylerden gurur duyuyorum. Bu seni rahatsız mı etti? Eğer ettiyse, sorun benim kendimi övmem değil; senin bu kadar farklı ve çok yönlü birini anlayamaman. Kendi başarılarını göstermekten çekinmeyen biri olarak, senden daha olgun bir cevap beklerdim. Ama neyse, bazen bir şeyleri anlamak için önce insanın kendine yatırım yapması gerekir, değil mi?
Kişisel olarak kendine yaptığın yatırımlara saygı duyduğumu ve bunların küçümsenemeyecek şeyler olduğunu zaten ifade ettim. İnsanlara bir hışımla sırf cevap vermiş olmak, bu cevabın muhteviyatında da yalnızca kendini övmeye odaklanmak yine alınan eğitim ve kendine yaptığın onca yatırımın pek bir karşılık bulmadığını doğrular nitelikte. Dil bilmenin, çeşitli sporlarla ilgilenmenin, özdenetim en önemlisi olmak üzere diğer fedakarlıkların karşılığının kişinin kendini kendi halinde zenginleştirmesi, ufkunu olabildiğince genişletmesi, bilgi ve yorumlama derinliğinde var olanla yetinmeyip daima daha kapsamlı olana vakıf olabilmek için kendisiyle olan yarısında sadece birer paye olduğunu idrakten uzak olup, hasıl olunan amaca indirgemek zaten büyük bir kayıp. Bahsedilen yatırımlar bir paha karşılığında satılmak için yapılmayacak kadar değerli ve hususi olmalıdır. Kendini kendince vurucu ve muhatabını ezici zannetmene sebep hezeyanlarına tek tek yanıt vermek gelirse şayet; (ifade ettiklerimin mahiyetini kavrama kabiliyetinden yoksun oluşuna sadece sitem ederek) evet dünya nüfusunun %98’i rasyonalitede boşuna okuyor. Kaynaklardan istifade ediş hakları kısıtlı ve sadece kendilerine izin verildiğince yaşıyor. İnanmıyorsan bir ekonomi öğrencisi olarak küresel sermayenin paylaşımı ve nüfusa dağılımı istatistiklerini kontrol edebilirsin. Çok dil bilmenin küresel iletişim dilini bilen başka biri ile varsaydığımız rekabette şayet lokal bir alan için özellikle ihtiyaç duyurulmamışsa hiç bir artısı yok. Ben de Rusça, İngilizce ve Sırpça biliyorum ancak katma değer olarak karşılığı sadece İngilizceden alıyorum çünkü cv’de görülmek istenen dil o. Enstrüman çalmayı basite indirgediğimi düşünmen zaten cevap vermeye değmez zira maksatlı bir saptırmaya uğrattığın ortada. Üstten bakan, buyurgan, kendini olduğundan ve hak ettiğinden daha kıymetli sayan, küçümseyen anlayış ve hitap tarzının ne kadar yobazca göründüğünü fark edebiliyor olsaydın zaten bu konuşmayı yapmaya gerek olmazdı.
100 bine bile okeyim
5 mılyon
40.000 TL..
242 bin TL
Niye böyle mütavazısınız
350 bin olsa yeterdi
340 bin olsa yetmiyormu😂😂
O da yetiyo 😅
Oda iyi inşallah birgün nasip olur
Amin sana da
Amin inşallah
Sınırsız para😂
65 trilyon dolar
En az 60 bin
200 bin iyi olurdu
Tr şartlarında 500k olsa bile yetmez
Süper olurdu 250bin
100 bin yeter bana
Valla 250 bin iyi olurdu tabi 😂😂
20 milyon
35k civarı işmi görür
2400 Euro
300 bin gayme😂
Yalana bak
On yüz bin milyon Tl
100k dolar ama
1 milyon 😂
250 mi o ne öyle...
Milyon gaymee
Yetiyor. Tr sartlarinda iyi maşallah 😅
Beni bulsana
Nasıl bulayım 😅
Canım ya bulunmaz hint kumaşıyım evet bu kafar belli etmene gerek yoktu serseri
Anlamadım 😅 bulunmaz Hint kumaşı olan benim biraz ama 😁
Yüz bu kadar önemli değil erkekler için komik olsun yeter bence çünkü sizler yanınızda güldüren kadınlar istersiniz sende
Meziyetlerimi sayayım mi 😁😅
Say bakalım
Mühendisim. Sporcuyum. Geleneksel Türk okcusuyum hakemim fitness ve beslenme kocuyum. Sitem var satış yapıyormm vs vs
Aşık oldum ama beni sever misin bunlar fasa fiso
Nasıl yani
Bunlar önemli evet sevmeyi becerebilir misin?
Beceririm tabi ki
Neden bakarsın ilginç geldi bana
Niye bakmayauim ki
Hayatın nasıl sevgili durumları
Yok birisi hayatımda
Özelden yazsana
Yazamıyorum
Niye. Takip et sonra yazabilirsin
500-600 süper olurdu
40 bin
şu an 57 bin ama 2 katı olması lazımdı.
30-35 bin $ yeterli
100bin
150.000 TRY
200K yeto