Öncelikle güncel olup olmadığını sormalısın. Bütün bankalar ile entegre bunu sormalısın. Bölgenizde yetkili servisi var mı bunu da sormalısın. Bir sorun yaşadığında günler belki haftalarca possuz kalmamak için. Onun harici estetik ağır mı şık mı rulo kağıtları standart ölçüde mi vs...
Beko alma da ne alırsan al. Sürekli şarj etmekle uğraşırsın müşterilere rezil olursun. Deneyimli biri olarak söylüyorum. Ayrıca mutlaka temassız olarak ödeme almalı. Benim iş yerim varken adamın biri kızına ekmek al diye banka kartını vermiş. Kız da bin liraya yakın ürün almıştı. Aklıma o geldi şimdi. Adam mahçup kaldı bize karşı. Ürünleri veremedi.
Post satan yerden almıştık ordan almaniz daha iyi şu anda bankalar da veriyor ama onlar daha fazla aliyor normal 5 liraya alacagin seyi banka sana 15 e verir