Benim banka kartım var kendi ilçemdeki bankada hesap açtırdım yaklaşık 1,5 yıldır çalışıyorum ama kendi kısa zaman önce semtimde bir okula atandım orada yeni bir hesap açtırmam gerekiyormuş kart da yenilenir mi iban sadece mobil bankacılıkta mı değişmiş gözükür?
AI Persona’ya Sor
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Aynı ilçede başladıysan kart veya iban değişmez. Okul idaresine sor için rahatlar
Ama semtte yeni hesap açmam gerekir öyle mi
Mesela ben x ilçesinin y semtine atandım x şubesinde bankam var y şubesinde mi açmam gerek yeni hesap
Semt dediğin de aynı ilçede değil mi? Öğretmenlerde promosyon anlaşması kimle yapiliyorsa o bankayla devam. İlçeden ilçeye değişir anlaşma da. İlçe degismediyse eski hesap üzerinden devam edersin. Okul idaresine ibanini tekrar ver. Ek dersi falan onlar ayarlıyor malum. Banka hesabını degismene gerek yok
Ya bak banka semt vs önemli değil. Eski okulun ile yeni okulun aynı ilçede mı?
Evet aynı ilçe. Bugün bir hoca o semtin şubesinde hesap açtırdığını söylemişti geçen sene okula gelmiş kendisi de.
Hiçbir problem olmaz. Sen gene de okul idarene sor. Bak ben yıllar yıllar önce hesap acmistirdim bir bankadan. Hesabın varlığını bile unutmustum. Başka ilde açmıştım. Okul banka anlaşması sonucu o bankayla anlasinca hesap actirmaya gittim. Yeni hesap bile acmamislar. O geçmişteki hesabımı maaş hesabım olarak islemişler.
Okul idarene sor bi.
Ha şu var ki ilk atama isen maaş hesabı olarak islemen gerekebilir hesabı. Mobilden bile yapılabilir de ben tam bilmiyorum. Banka hesap cüzdanı veriyor götürüp okula veriyorsun ve okul kaydediyor ibanini. Sen bankaya gitsen de yeni hesap açmaz büyük ihtimalle. Gene şu anki ibanin üzerinden alırsın maaşı
Tamam henüz zamanı değil ocakta başlayacağım o zaman sorayım ksmetse
Aynen. Birkaç saatlik iş sıkıntı yok. Halletmesen bile çok çok gecikmeli alırsın. Hayırlı uğurlu olsun
Yok ilk atama değil geçen sene atandım
Norm fazlası mısın. Kıyamam ki 😅
Sus. Artık değilim olmam da umarım. :D Çok çektim de Allah acıdı. Her sene belirsizlik yapamayacağım.
Fazlası mıydın demek istediğim 😂 umarım olmazsın bir daha. Fakat şu da bir gerçek ki çoğu zaman iyi ki dedirtiyor norm fazlası olup okul değişimi
Niye ki ya ben sıkıntı çekmek istemiyorum her sene hangi okula gideceğim diye. Tercih yapmazsam göndermezsen umarım okulda olunca kadrom.
göndermezler*
Anlamıyorum. Tercih verdin mi? Yoksa vermedin de resen atama ihtimali mi var?
Tercih verdim ve geldi ama puanım çok düşük o yüzden tekrar norma düşmekten korkuyorum. Öyle olsa bile göndermezler umarım.
beni göndermezler yani.
Branşın nedir
Ve okulun kaç puan veriyor
10 puan veriyor branş Türkçe
Niye sordunuz
Yazııık. Üzüldüm bak 😅 hangi il
Dalga geçiyorsunuz ama. Neyse, iyi akşamlarç
Açıkçası gittiğin okulda kadrolu çoksa ve açık azsa norm fazlası olma ihtimali yine var. Okulun iyi bir okul mu?
Ya ne dalgası. Şaka ile dalga farklı şeylerdir.
Çok öğrenci var yabancı sayısı da fazla. Çok da iyi bir okul değil. Norma da düşsem kalamaz mıyım orada tercih vermeden?
Eskisi gibi değil. Resen atama yapiyorlar artık. O yüzden norma düşersen gönderirler
Şu anki okulda norm fazlası bir hoca var göndermediler. Bir tane de engelli öğretmen var o da öyle. Ben de engelli kadrosundan atandım.
Norm fazlaları kalıyor yani hep. Birden çok var çalıştığım okulda şu an. On tane falan.
Benim bildiğim şu an norm fazlalari resen gönderilecek. Tercih verip gitmek o yüzden daha mantıklı
Valla kalan kalıyor benim gördüğüm. Zaten rapor veriyorum sağlık durumundan dolayı.
Umarım bir daha olmaz da olursa bile öyle bir okul bul ki semti gören gitmesin ama rahat olsun. Birçok yerde öyle okullar var. Dıştan bakan korkar çekinir gitmez ama sınıf mevcutları düşük öğrenci disiplin sorunları yok başarı beklentisi düşük vs. En temizi öyle okullar zaten
Aynı okulda kalabilme durumu da olabilir ama değil mi
Evet oluyor da detaylı bilmiyorum o konuyu
En iyisi akışına bırakmak. Zamanla belli olur.
Aynen öyle, takma çok
Mobil uygulamadan görebilirsin
Kart değişir mi aynı bankada artırılır hesap çünkü
açtırılır*
Kartları aynı hesaba bağlayabiliyorsun. Aynı hesabın birden çok kartı olabiliyor
Eski kartla devam edebilir miyim yani aynı ibanı kullanıp
Sadece yeni kart çıkardıysan evet eski kartı da kullanabilirsin. Yalnız hesabı değiştirdiysen iban da değişir. En iyisi müşteri hizmetlerini araman
Ocak ayında başlayacağım bugün şu anki çalıştığım okulda bir hoca bunu deyince kafam karıştı. Maaşı yatırmak için hesap değiş derse yeni idare, kart da iban da değişir mi diye anlamaya çalışıyorum.
Ben ne dediğini tam anlayamıyorum ki
Şöyle söyleyeyim ben atamalara başvurdum ve bana çıktı. İkinci dönemde de nasipse başlayacağım. Ocak ayında işlemleri yapacağım. Bugün de bir hoca bana semtin şubesinde yeni hesap açmam gerekeceğini söyledi. Benin şu an aynı ilçede hesabım var ve oranın semtine hesap açtırmalı mıyım anlamaya çalışıyorum.
Daha önceden o şubede hesabın varsa açtırmana gerek yok o hesabın ibanını versen yeterli
Yok ama aynı ilçede başka şubede hesabım var. İlçenin adıyla aynı şube. Semtin acçdını taşıyan şubede de açmam gerekecekmiş.
Evet onların dediği şuede açmalısın. Oradaki bankacıya söylersin benim bu kartlarımı sadece bir hesaba bağlayalım de. Diğer hesapları kapatsın
Oradaki parayı öbür hesaba atarsın madem öyle yaparken. Kart da iban da aynı kalır öyle yapınca değil mi
İban aynı kalmaz ama kart aynı kalır. Bankada hepsini anlatır sana
Teşekkür ederim. Son olarak şunu sorsam:Yeni iban kartta yazmaz mı zaman mobilden mi görürüm?
İban kartta yazmıyor. Mobil uygulamada görebilirsin.
TR ile başlayan yazıyor bende ama sorum olmaz ya zamanı gelince öğrenirim sağ olun
Evet TR ile başlayan iban. Mesleğin hayırlı olsun bu arada
Çok teşekkürler
degişir