Çalıştığım şirkete 1 ay içinde 10 milyon tl kar ettirdim pay istemek hakkım mıdır sizce?

Fikirlerimle danışmanlıkla 1 ay içinde 10 milyon kar ettiren biri %10 20 bir şey istese hakkı değilmidir?
Çalıştığım şirkete 1 ay içinde 10 milyon tl kar ettirdim pay istemek hakkım mıdır sizce?
Cevapla