Hayatımdaki insanı seviyorum fakat maddi durumu iyi değil, böyle hayat sürmez diye düşünüyorum. Sizce?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
Duygular kenara bırakılınca mantık devreye giriyor ve haklısın bence. Fakat zengin veya maddi durumu iyi olan birinin de Birgül işsiz kalabileceğini herşeyini kaybedebileceğini de hesaba katmak gerekir. Gerçekten şuanki kişiyle eğleniyorsan ve ciddi bir sorun yoksa şunu sorman gerekir kendine. Bu kişinin gerçekten para idaresi, bir evi geçindirme gücü ve para kazanma kapasitesi var mı? Yoksa sıkıntı çünkü ileride bu aile içerisine de yansır ve mutsuz bir evlilik olur. Bunu da karşı tarafı kırmadan bir şekilde ayrılabilirsin. İleride maddiyat ile ilgili beklentilerini karşılayan biriyle de bu uyumu yakalayabilir misin açıkçası bu da ayrı bir konu. Bence biraz düşün ve kesin kararını ver buna göre. Umarım hakkında hayırlısı olur
00 Yorumla
En İyi Cevaplar
Bir gün birbirnizin gözünü oyacağınıza içinde geçeni yap. Şunu unutma zengin biri fakir bir kadınla evlenir. Ama fakir kadın o hayata adapte olabilecek mi? Yani tamam dilenci gibi dolaşıp yüz milyonlarca liraya sahip tipler var. Adamı kapıcı yapmazsın çarpık sistemin arasında sıyrılmış. O tipler sistem değiştiğinde tasviye edilir gizli davaları çıkar parasına çökülür devlet bir el ense çeker. Yani zengiliği gerçek hakeden zengin birine ayak uydurabilir misin? Yabancı lisanın var mı, onun eve misafir edeceği arkadaşlarını ağarlayabilecek misin?
00 Yorumla
1 yılZamanla iyileşir bu sebepten bir insanı terk etmek akıl kârı değil. Ama eğer kumarı veya içkisi varsa ve eğer bırak demeye rağmen bırakmıyorsa zaten olmaz o iş çünkü hiç öyle insanlardan adamlık falan beklemeyin onların kendilerine faydası yok, bir de şiddetli geçimsizlik ile de sonlanıyor birçoğunun durumu.
00 Yorumla
1 yılHiç te yanlış değil, kendin için ilerde çocukların için rahat ve refah bir hayat istemek çok insani.
Kimse seni geçim sıkıntısı düşünmeden hayatını idame ettirmek istediğin için suçlayamaz.
Parayı isteyene herkes kızıyor fakat parayı herkes seviyor.
Erkekler bile varlıklı bir hanım ile evleneyim rahat edeyim düşüncesinde.
Çok insani, hayatın tadını almak tatmak istiyoruz doğal olarak.
00 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
52
Cevap
78Cevap
- Para & Ekonomi konusunda 22,8b cevap paylaştı.
u 1 yılyanlış değil senin kararın
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)1 yılSırf bu yüzden terk edildim. Maddi olarak aramızda uçurumlar vardı. Şöyle söyleyeyim onun babasının 100 milyona yakın parası vardı ama kendisi amcasının yanında muhasebe işi yapıyordu. Benim babamda işçi emeklisi bir maaşı var bende devlette hizmetliyim. Ben kendi alın terimle bir ev aldım. Hiçbir zaman ailemden maddi destek almadım çünkü yoktu. Denk değiliz diye çekti gitti halbuki kendisi gelmişti bana. Terk ederkende ben seni zengin sanıyordum sandığım gibi bir hayatın yokmuş dedi. Para elbet kazanılır ama seni gerçekten seven değer veren birini bulmak çok zor
46 Yorumla- 1 yıl
İyi olmuş gitmiş en azından daha kötü olabilirdi yani iyi düşünmelisin
- 1 yıl
Paragöz olduğu nasilda belli olmış mk
- 1 yıl
Allah ın sevgili kulu imişşsin. davul bile dengi dengine dir. kendi geldi diye bir şey yok aslında gelenin ne için geldiği çok önemli
Cevap sahibi1 yılBahsettiğim kişi bi de dini ibadetlerini yapan birisi. Kibrine yenik düştü.
- 1 yıl
Evet normal öyle kişilerden korkulur
- 1 yıl
dini ibadet bir şey ifade etmez. şöyle düşün yıllarca mekke imamı olan adam yahudi çıktı..
- Para & Ekonomi konusunda 325 cevap paylaştı.
s 1 yılBacım senin maddi durumun iyi degilse istemeye hakkın yok, iyi hayat yaşamak istiyorsan kendin kazan bu kadar basit yani erkek olsam durumum da iyi olsa fakir kızla isim olmaz
1011 Yorumla
Soran1 yılFakir değilim ki orta halliyim
- 1 yıl
Orta halli diye bir şey yok, ya fakirsindir ya zengin cocugun durumu senden kötüyse durumu seninle aynı olanı istersin bunda sorun yok lakin hicbir seye sahip olmayıp hep karsıdan beklemek yanlıs bana erkekleri savunduruyorsunuz ya aglıycam sımdı
Soran1 yılAskim balim erkek ve kadın bir değil.
- 1 yıl
Maalesef aynı bebegim :(( sen kazan sen harca asagıda tarot bakcam diyen kisi abazan bir erkek haberin olsun
Soran1 yılTamam askim zaten anladım cok tesekkur ederim <33
- 1 yıl
Rica ederim 💕
- 1 yıl
@straliiewyg Peki erkeklerin genç güzel ve paralı kadın istemesine ne diyorsun canım?
- 1 yıl
@günes121212 eğer erkek yaşlı ve cirkinse kendinden daha güzelini ve gencini istemeye hakkı yok :))
- 1 yıl
@straliiewyg düşünce tarzın kendini yetişmen harika. Tebrik ediyorum seni. Soruyu soran kişi ise, tembelliği seven ve başka birinin emeği üzerine konup yolma peşinde olan biri. Bu davranış ve isteğine de “erkek kadın bir değil” kılıfını geçirmiş. Allah bizi böyle içten hesaplı ve çirkef hesaplarına olumlu kılıflar geçirenlerden korusun
- 1 yıl
Hâlâ empati yapabilen insanları görmek sevindirdi. Yorum için elinize sağlık.
Gizli Üye(30-35)1 yılKeşke senin yaşında şu aydınlanmayı yaşamış olsaydım. Kararı bir an önce ver. 30 yaşına geldim. Seçim yapmakta zorlanıyorum. Aşık olamiyosun. Kalbin biri için atmadan zengin birini bulsaydın keşke. Ben zengini buldum fakiri unutmak için zaman kazanmaya çalışıyorum. Ama kararı verdim zengin olanı alcam. Umarım yapabilirim. Gayet yakışıklı ama elini bile tutamıyorum. ya. sözde akıl vercem. Ben belamı bulmuşum. Seçim yapamıyorum. Allah razı olsun ben de fikir almak için bakayım dedim. Ama yorumlar da çok saçma. Tıpkı benim yorumum gibi. Aklım kendim için parayı seç diyor. Ülke ülke gez diyor. Yapabilirsem parayı secicem. Gerçi fakir dediğimde fakir değil. Bu ülkeden taşınmak istemiyor. O yüzden yapamicam gibi. Sen bana bakma. Dediğimi yap yaptığımı yapma.
00 Yorumla
1 yılçok yanlış bir bakış açısı. o zaman maddi durumu iyi olan bir adam bir gün tamamen fakir kalırsa veya hastalıktan çalışamayacak duruma gelirse sen onu da terk edersin. çünkü ilişkiye, erkeğe çıkarcı bir şekilde bakıyorsun. işte sırf zengin biri olduğumda senin gibi düşünen biriyle olmamak adına zenginliğimi dahi saklamak istiyorum. beni ben olduğum için seven, beni param için değil bana arzu duyduğu için seven birini isterim. bu zamanda çıkarsız seven bir kadın bulmak zor. ayrıca böyle düşünmek yerine neden beraber hayatımızı daha iyi bir hale getirebiliriz diye düşünmüyorsun? kusura bakmayın ama çok bencil birisiniz.
20 YorumlaKendi tercihin ama sen hiç emek vermeden, zengin birisini istemen ne kadar doğru tartışılır. Karşındaki kişi de, kendi gibi aynı durumda olan birisini isteyebilir. Ya da istemesin ama çalışan, emek veren birisini isteyebilir. Karşıdaki kişiyi da umursama. Önemli olan birisine muhtaç olmaman. Kendi ayaklarının üzerinde durmak, senin için en büyük güç olur.
10 Yorumla
1 yılBence sen onu sevmiyorsun. Eğer seviyor olsaydın bir şeylerin birlikte yapılacağını bilirdin. Eğer gözün çok yükseklerdeyse zaten senin sevdiğin insan değil para olur.
Şöyle bir söz var;
“Birlikte aç kalamayacağınız insanla yemek yemeyin”00 Yorumla
1 yılSeviyorsanız mutluysanız ve eşiniz hiç çalışmamaktan ziyade iyi veya kötü denilemez hiçbir işe gerçi ama bir işi varsa. İyi düşünün derim tâbi ki maddiyat çok çok önemli bu devirde herkes ister daha iyi bir şekilde yaşamayı. Ama mutluluk para gibi her yerde ve herkeste bulunamaz...
00 YorumlaAklında soru işaretleri oluşmaya başladıysa zaten ilişkinde sorunlar var demektir ya da hayatındaki kişiyi sevmiyorsun demektir. Diğer türlü böyle bir soruyu aklına bile getirmezdin. Tabiki hayatına alacağın kişiden beklentilerin olur ama sen ona neler sunacaksın onu da düşünmeli.
00 Yorumla
1 yılÇevremde maddi durumum iyi olarak bilinir ve geçenlerde memur bi kıza ciddi olarak yazıldım. Bana soğuk yaptı. Oysa onun 10 sene yemeden içmeden kazanacağı para benim evim yapıyordu. Fakat gene umrunda olmadım. Şimdi konuşmuyoruz ve herkes kendi önüne bakıyor. Peki bu kızdaki durum ne?
02 Yorumla- 1 yıl
memur olmasa yanaşmazdn muhtemelen 😂 amacn garantili para kazanan kız düşürmek, kesin farketmiş, akıllı kız
- 1 yıl
Ben öyle düşünmemiştim, fakat dediklerinde haklısın. Kız kendince öyle düşünmüş olabilir. Cebim aylık 40 bin maaş alıyor ya ondan bu erkek bana yanaşıyor demiştir kesin. Fakat red edilme sebebim kesinlikle ayakları üzerinde durabilmesi muhtemelen. Bu arada bende memurum. Başka ne olabilir?
1 yılDoğru yanlış demek zor, ama şöyle diyim, erkek olarak benim de karşımda 3 seçenek wardı, parayı seven ve işi olan, evi olan, hiç bişeyi olmayan. Ben en çok 3. yü sevdim ve evlendik. Hayat maddiyatı alıyor da veriyor da, ama inan, diğerleriyle bu kadar eğlenceli hayatım olmazdı.
00 YorumlaKişisel değerler kişiye göre değişecektir. Benim için "yaşadım" "hissettim" diyebileceğim ilişkiler önemli. Bu durumda karşımdaki kişi zengin olabilir , fakir olabilir veya ortalama olabilir çok fark etmeez. Çünkü önceliğim bu değil. Ancak sizin önceliğiniz para ise (ne kadar olduğu kişiye göre değişir) buna uygun bir eş tercihi yapmak sizin için en mantıklı seçenek olacaktır.
00 Yorumla
1 yılYo gayet de doğru valla ay sonu gelince aşk pişirip yemeyeceksiniz mantığına oturtamadığın insanla evlenme hayatım evlilikte en önemli şey maddiyat o yoksa inan huzur da olmuyor
42 Yorumla- 1 yıl
Pardon da siz niye kazanamıyorsunuz? Ne bu erkeğin görevi diye tüm harcamalarınızı üstümüze yıkıyorsunuz? Evlilik bile olsa mecbur muyuz tıka basa yemelerinizi harcamalarınızı karşılamaya? Hadi başka kapıya. Hem erkeği zorundaymış gibi baskılayın hem de itiraz edene köpek saldırır gibi havlayıp mobbing yapın. Yemezler !
1 yılBenden sana bir abla tavsiyesi seni seveni seç
Sana değer veriyor mu kaldı ki sana değer veren seven gider taş taşır yemez yedirir icmez içirir giymez giydirir üşür ama seni usutmez seven erkek degerlidir
20 Yorumla
1 yılVallah sonuna kadar haklısın erkeklerde genç güzel ve zengin kız arıyor artık yani onlar istiyorsa kimse bir şey demiyor biz istersek kötü oluyoruz şaka gibi resmen hahahahha
20 Yorumla
1 yılBilemiyorum durumu iyi olmayan erkek intihar etmeli mi kendime defalarca soruyorum. Utanıyorum yalan yok. 37 girdim birisini bulamadım. Ulaşamadım. Acı çekiyorum. Biliyorum bir gün acılarımı sonlandırmak lazım.
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 yılBi de şöyle düşün zengin erkek neden zengin kızı değil seni seçsin 🤓
Bu arada paragöz olduğunu düşünmüyorum geleceğini düşünüyorsun ama kendini önce iyi konuma getirmek zorundasın öyle kişilerle olmak için bile.
30 Yorumla
1 yılMaddi durum düzelebilir bir şey. Neden bu durumdan dolayı indan ayrılır ki? Zaten dışarda kalmışla evlen demiyoruz. Ama işinde gücünde evinde çorbası pişen birisi ise neden olmayacak? Ne beklediğine bağlı. 3vlenince şu olsun bu olsun şunu yapalım bunu yapalım diyorsan zengin bulacaksın.
10 Yorumla
1 yılGünaydın,
Her ne düşünüyor isen ilişki resmiyet kazanmadan önce netleştirmen gerek. Bu düşünce yanlış veya doğru diye yorum yapmıyorum. Maalesef iş ciddi ve resmiyete dökülünce ayrılık zor ve çetrefilli oluyor aileler de zarar görebiliyor. Bundan dolayı lütfen öncesinde düşün ve net karar ver.
00 YorumlaPekiii evlendin 10 yil geçti o o zengin arkadaş battı elinizde avcunuzda da bisey kalmadi o zaman yeni zengin arayışına mı gireceksin
ya da o şahıs ta ben zenginim daha guzelleriyle de tanismak istiyorum derse o zaman ne yapacaksin
Zengin olanini degil hayirli olanini iste00 YorumlaPara & Ekonomi konusunda 389 cevap paylaştı. Maviyi seven birinin sana "Neden kırmızıyı sevmiyorsun?" demesi gibi bir durum. Herkesin doğrusu, düşüncesi kendine zarar ya da huzur verir... Eleştirmek ne haddimize
00 YorumlaPara & Ekonomi konusunda 325 cevap paylaştı. yani klasık kız düşüncesi. yapabilirsin tabi. senin değerlendirmen. neticede aşk da bi yerde bitiyor. zengin erkeklerden de tavlarsan neden olmasın.
00 Yorumla
1 yılErkeklerin güzel kadın istemedi kadar doğal bir durum olduğunu düşünüyorum. Babam hep şey der:”kadının ziyneti güzelliği, erkeğin ziyneti parasıdır.”Bu yüzden yanlış bir seçim olduğunu düşünmüyorum. Ama aynı şekilde bir kadınında kendini geliştirmesi gerek tabii.
00 YorumlaHerkesin düşünce yapısı ve istekleri farklıdır. Seviyor olabilirsin ama sevgi karın doyurmuyor maalesef ki. O yüzden şimdi sağlam adımlar at ki geleceğin güzel olsun. Üzgünüm, ilk önce kendini ve kendi isteklerini düşünmek zorundasın. Bencilce davranmalısın. Sonuçta hayata bir kere geliyoruz. Bu dünyada da cehennemi yaşar insan. Eğer paran yoksa bu dünya insana cehennem olur, Azap olur. Cehennemi yaşatacak insanla birlikte de olma.
00 Yorumla
1 yılÇok haklısın doğru diyorsun, benim evim var işim var iş yeri de var bana kalacak varsa niyetin gel tanış yaza düğün hazır
05 Yorumla
Soran1 yılSende hemen istedin hdhhd
Soran1 yılBelki beni beğenmicen
- 1 yıl
Tabikdie beğenip beğenmemek sana kalmış tanışmak için sordum ben zorla hadi gel demedim ya, görür bakarsın olur olmaz dersin bu böyledir
Soran1 yılHayır senden bahsediyorum
- 1 yıl
Yani yaş geldi her şey tam bide düğün yaparsam tammdir 🙏 beklemenin anlamı kalmadı daha
Yanlış
Seni parası ile ezer
Kullanıp atmaya bak derim naçizane30 Yorumla
1 yılSadece maddiyata bakarak bu kararı vermek yanls ama diğer seceneklerle beraber bu seçenek gayet mantıklı
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 yılMaddi durumu galerisi olduğu için, mücahit olduğu için ya da mafya vaya kaçakçı olduğu için iyi olan biri istemem
Ama çalışkan olduğu ve aydın veya girişimci biri olduğu için zengin biri olmasını isterim. :))
00 Yorumla
1 yılZengin bir erkek olsaydım asla evlenmezdim. Her taraf senin gibilerle dolu, ilk işiniz boşanıp nafaka almak istemek olacak.
00 YorumlaMantık birlikteliği dediğimiz şey biraz da bunun için var.
Bi takım hususları göze alıyorsan neden olmasın? 🤷🏻♂️00 Yorumla
1 yılYanlış sahtekarlık bu yazıklar olsun sizin gibilere menfaat düşmanları madem sevmiyorsun niye evleniyorsunuz
00 Yorumla
1 yılBende aynı düşünüyorum sevgilim maddi durumu yok ona çok yardım ettim ama böyle hayat sürmez. Artık durumu iyi birisi lazım bana
00 YorumlaHerkesin kriterleri farklı , yanlış bı istek değil, karşındaki insanla geçinemiyceksen en baştan ayrıl zaten
00 YorumlaÖnceliğin sevgi ols daha iyi olurdu. Ama tabi herkesin kendi tercihi öncelik sevgi saygı olmazs mutlulupu bulamazsın
00 Yorumla
1 yılİyi aslında. Zengin kişiler akıllı davranarak zengin oluyorlar. Akıllı kişilerin çoğalması lazım.
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)1 yılEğer ki maddi olarak iyi birini bulabilecegini düşünüyorsan bir kerede ayrıl acıtmadan mesela ben 90 bin TL maaş alıyorum ama açıkçası şunu soyliyeyim evlenecek olsam maddiyata bakmam
010 Yorumla
Soran1 yılOrası şans işi
Soran1 yılBulursun da bulamazsın da
Cevap sahibi1 yılNe kadar maaş alıyor peki
Soran1 yıl25 k
Cevap sahibi1 yılYani biraz azmış geçim zor olur ve isteklerinde pek olmaz zaten evlenince
Soran1 yılVe kriada olucaz
Soran1 yılKirada
Cevap sahibi1 yılO zaman geçim çok zor olur valla ne diyim ki şimdi gözün doygun olmaz o evde ve hep eksiklikler yaşarsın maddi sıkışıklık Olur bide sen galiba biraz düşkünsun gezip tozmaya
Soran1 yılBaya hem de
Cevap sahibi1 yılO zaman hiç kendine eziyet etme bırak yoluna gitsin adam
1 yılHayatta denk gelmekten en çok korktuğum kadın kafalarindan biri budur.
21 Yorumla- 1 yıl
Saygı duymakla beraber, paralı diye gittiğiniz kişi iflas ederse ne olacak? Başkasina mi gideceksiniz?
Yoklukla beraber başlayıp , birlikte büyümek daha tatmin edici gelmiştir bana hep.
Çok doğru düşünüyorsun
Fakir aileden gelmek senin suçun değil.
10 Yorumla
1 yılYani ne is yapiyor ki maddi durum duzelebilecek birsey tabii akilliysa
10 YorumlaGerçekçi düşünüyorsun. Aşk karın doyurmaz. İki tarafın da maddi durumu belli bir düzeyde olmalı.
10 Yorumla
1 yılŞuanki devirde çoğu kişi öyle düşünüyor yanlış bı düşünce değil ekonomi kötü
00 Yorumla
1 yılNormal. Zengin karı ibaresi yaygın değil. Kadınlar şanslı.
00 YorumlaSevgi saygı da istiyor ve uyguluyorsan şayet yani gayet makul bir istek
00 Yorumla
1 yılHayır doğru yoldasın ablası falan varsa haber et bari bellimi olur 😂
00 Yorumla- Para & Ekonomi konusunda 654 cevap paylaştı.
1 yılPeki maddi durumu iyi olan birisi de seninle hayat yaşamak istiyor mu?
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 yılSenin eline iyi bir para geçmiyor ortalama bir işte çalışıyorsan zengin birini bulup evde yatma veya gezme gibi amacın vardır büyük ihtimalle. Sevdiğin insanın mesleği ne peki?
00 Yorumlaseveceğin kişinin maddi durumuna bakacaksan hiç evlenme, önce sevgi olması gerek
00 Yorumla- Para & Ekonomi konusunda 395 cevap paylaştı.
1 yılBu devir aşk karın doyurma maddiyat olmadna maalesef yaşam sürmüyor
00 Yorumla Tamam biz seni anladık. Çocuğu üzmeden yoluna git. Yazık etme çocuğa kendinle
00 YorumlaO zaman o adam yarin parasiz kalirsa bu seferde sende terk edip gidicekmisin?
00 YorumlaÖnce bu hayattan beklentiniz ne hedefiniz ne yan gel yat osman demekle olmaz. Hayatinizi bir ömür gecirebileceginiz birini sevin hayirlisini isteyin.
00 YorumlaKişiliği değil de parasını mi seveceksiniz bu kadar ucuz olmayın be
00 Yorumla
1 yılBugün iyi değil. Ya yarın? Ya sen ölü olursan yarın?
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)1 yılAllah bu toplumu sen gibi paracılardan korusun. Dünyanın en iğrenç yaratığı kesinlikle maddi çıkarları için insan tercihi yapan yaratıklardır
10 Yorumla
Gizli Üye(36-45)1 yılMaddi durumu iyi değilse seni rahat ettiremeyecekse ayrıl bence. Sevgi para etmiyo
20 Yorumlahelal sana ama karsı tarafı kırmadan duygularını ıncitmeden soylemelisin inş gönlune gore iyi işi gucu guzl olan biiryle karsılarsınguzel kardesım
20 Yorumla
1 yılBilemedim. Sırf para için evleniceksen bil ki hiçbir zaman tek kadın olmicaksın o adamın hayatında. Parası var sonuçta çok severek de evlenmemiş senin dışında başka kadınlarda olur illa konuştuğu ettiği
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)1 yılMaddi durumum cok iyi. Bence dogru dusunuyorsun. Bir gercek varki. Ac ayi oynamiyor. Maddi durum yoklugu cok fazla sorun. Kac yasindasin?
03 Yorumla
Cevap sahibi1 yılSanami soracak ln millet yorum yazarken? Salcalikmi senin gorevin?
Cevap sahibi1 yılMaydanozluk yapma birdaha
Cevap sahibi1 yılSorun trolmu bisey yazmamissin
Gizli Üye(18-24)1 yılDoğru. Aşk çok önemli ama maddiyat yoksa aşk bir yere kadar götürüyor. Mobilyalar beyaz eşyalar aşkla alınmıyor.
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)1 yılPara kazanılır ve kaybedilir güzellikte zamanla solup gider birlikte olucagın insanın ruhuna ve düşüncelerine göre seçmelisin ha yok illa paralı olsun diyorsan iki gün sonra darp edilince şikayet etmeye hakkın yoktur
00 Yorumla- Devamını Gör (70)
Devamını Gör(115)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Para & Ekonomi > Sorular > Maddi durumu iyi birisi ile hayat yaşamak istiyorum. Düşüncem yanlış mı?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer