Tıp öğrencisiyim 4. sınıfım 24 yaşındayım hala para kazanmıyorum Allah belasını versin bunlara sebep olanların, ne düşünüyorsunuz?

Ya Allah aşkına yıllardır çabalıyorum yıllardır hep takdir belgesi getirdim. TEOG DA YKS De büyük başarılar kazandım ve tıp fakültesi ni kazanıp 4. Sınıfa geldim ama hala hiçbir şeye sahip değilim ve en zor seneler de 4 ve 5. Sınıf tıpta. Yaşım 24 oldu hala hiçbir şeye sahip değilim hiçbir mal varlığım yok. Ailem bana git başının çaresine bak diyor. Bilmiyorum yaaaaaaa bunca emeğin bunca başarının karşılığında sadece insan gibi yaşamak ve aile kurup ailemi gecindirecek para istiyorum. Çok mu zor bunu vermek Allah sizi kahru perişan etsin, Çok mu şey istedik beeee. Zengin olayim da demedim, ben bugüne kadar evlenmeden birliktelik hiç yapmadim çok istekli olmama rağmen ama hala bekliyorum hala bekliyorum... sevdiğim kızla para kazanamadığım için evlenemiyorum hala. İnsan gibi yaşamak için daha napalım? Canımızı mı istiyor bu devlet anlamıyorum. Keşke hiç olmasaydım...
Tıp öğrencisiyim 4. sınıfım 24 yaşındayım hala para kazanmıyorum Allah belasını versin bunlara sebep olanların, ne düşünüyorsunuz?
Cevapla