Maalesef ülkenin şartları ortada hükümetin durumu da ortada Hatta en son ne dediler öngörürdüğümüz enflasyon oranında zam vereceğiz dediler yani ortadaki enflasyon değil onların öngördü
Eskiden de vardı eskiden 4 kattı şu an 3 kat. Asgariyle memur maaşı arasında tabii ki fark olacak üniversite okumuş insanla en düşük ücreti alan bir mi
Asgari çalışan herhangi bir insana verilen ücrettir. Memur maaşı ise nitelikli olanlara. Nitelikli olup memur olmayan ve daha fazla kazanan kişiler de var. Herkes aynı maaşı alamaz.
tamam kolay değil evet ortada emek var yılların çabası var eyvallah bizim kimsenin parasında gözümüz yok sadece memur ile işçi arasında ki fark anormal çalışma şartlarına göre
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
15Cevap
60-65 civarı olur.
Normal zam oranı %6 Hadi enflasyon falan dersen çıkarsa Taş çatlasın %10
Yaaa cidden mi
Evet
Üzücü çok az
Maalesef ülkenin şartları ortada hükümetin durumu da ortada Hatta en son ne dediler öngörürdüğümüz enflasyon oranında zam vereceğiz dediler yani ortadaki enflasyon değil onların öngördü
60-65 civarı olur. Maaş zammı enflasyon farkı vs. ile birlikte
Keşke öyle olsa ama imkansız diyorlar
Bilemiyorum görücez
ücretli öğretmenlik için ne kadar olur bilgisi olan
Ben
buyur
Ben biliyorum
Yeter artık dolara oranla zamlasınlar. Devlet zam verdikçe kiralar fiyatlar artıyor. Devlet o maaşları ödemek için vergilere yükleniyor
Fiyatlar arttığı için zam alıyorlar zam aldığı için fiyatlar artmıyor. Adamlar taş mı yesin biraz mantıklı olun
Nerden tutsan elinde kalıyor
max %15 olur 20 çok zor
60 65 alırlar heralde
Yüzde on konuşuluyor
bu ülke memurlara çalışıyor zaten
Aynen sanki 100 bin maaş veriyorlar öyle bir söylüyorsunuz ki
Ülke fakir olabilir memurlar fazla almıyor yani hatta çok az alıyor daha fazla kazanan bir sürü meslek grubu var
asgari ücret ile memur maaşı arasında bu kadar fark ne zaman oldu? pardon
Eskiden de vardı eskiden 4 kattı şu an 3 kat. Asgariyle memur maaşı arasında tabii ki fark olacak üniversite okumuş insanla en düşük ücreti alan bir mi
Asgari çalışan herhangi bir insana verilen ücrettir. Memur maaşı ise nitelikli olanlara. Nitelikli olup memur olmayan ve daha fazla kazanan kişiler de var. Herkes aynı maaşı alamaz.
zaten okul bitirmek ile herkes profesör oluyor dimi nerede 3 4 katı alıyordu sallama
Ne sallaması üniversite mezunu adam asgariye yakın mı alacak
Evet herkes bilgili oluyor okul bitirmek kolay değil
tamam kolay değil evet ortada emek var yılların çabası var eyvallah bizim kimsenin parasında gözümüz yok sadece memur ile işçi arasında ki fark anormal çalışma şartlarına göre
Kayda değer bi zam olsa bari.
%20/25
%10-15 aralığında zam olacağı söyleniyor
Üzücü 😓
10 en fazla
10 bin TL
Keşke 10 bin zam gelse
Max 10 gelir
15 max olur
Yuzde 15
Öğretmen misiniz
En kral 55 alır