İptal ettiğim elektrik ve su aboneliklerinin parasını neden alamıyorum?

E devletten abonelik fesih başvuru yaptım. Kontrol ediyorum iptal edilmiş gözüküyor ama postanede gözükmüyor parasını alamıyorum.
İptal ettiğim elektrik ve su aboneliklerinin parasını neden alamıyorum?
Cevapla