İstanbul'da ev almak hayal mi oldu? Artık burayı milyonerlere ve mültecilere terk etme vakti geldi mi sizce?

Kirada oturuyoruz ve memur maaşıyla zar zor geçiniyoruz. Ev sahibi bir sonraki yıla oturtmaz gibi. İstanbul'da ev sahibi olmamızın imkanı var mı bu şartlarda? Gördüğüm kadarıyla 10 yıllık taksite bile 2 ml peşinat istenir olmuş. Tası tarağı toplayıp Anadolu'nun en ücra yerine yerleşme vakti gelmiş de geçiyor. Memurların İstanbul'da yeri yok belli. Bu şehir milyonerlerin ve mültecilerin layığı ne yazık ki..

İstanbul'da ev almak hayal mi oldu? Artık burayı milyonerlere ve mültecilere terk etme vakti geldi mi sizce?
Cevapla