Bindigim Arabayı mı yukseltsem yoksa iskontolu 2+1 daire alip kiraya mi versem?

Mevcut arabamızı satıp üstüne de 3 milyon civarı koyunca eşimin istediği arabayı alabiliyoruz ama guzel de bir daire denk geldi yatirimlik. Arabamız Mercedes A200 amg sedan 2023 ama istediğimiz araba volvo xc90

nakiti, yatirima koyarsak yine bir kac yil beklememiz gerekecek ve eldeki arabayi da satıp arabasiz kalacagiz, her sene erteliyoruz isteklerimizi surekli yatırım peşinde koşmaktan yorulduk, yaş da geçiyor konforlu yaşam için. Toplantilara kiralik araba ile gitmek de istemiyoruz. Artık yüksek meblağ harcamak istiyoruz bir şeylere ama çocuğumun rızkını harcayacakmışız gibi hissediyoruz, gerci burada otomobil de bir cesit yatirim gibi bir sey. Eşim de alalım arabayı rahat edelim diyor.

Siz olsanız ne yapardınız?

Bindigim Arabayı mı yukseltsem yoksa iskontolu 2+1 daire alip kiraya mi versem?
Cevapla