Mevcut arabamızı satıp üstüne de 3 milyon civarı koyunca eşimin istediği arabayı alabiliyoruz ama guzel de bir daire denk geldi yatirimlik. Arabamız Mercedes A200 amg sedan 2023 ama istediğimiz araba volvo xc90
nakiti, yatirima koyarsak yine bir kac yil beklememiz gerekecek ve eldeki arabayi da satıp arabasiz kalacagiz, her sene erteliyoruz isteklerimizi surekli yatırım peşinde koşmaktan yorulduk, yaş da geçiyor konforlu yaşam için. Toplantilara kiralik araba ile gitmek de istemiyoruz. Artık yüksek meblağ harcamak istiyoruz bir şeylere ama çocuğumun rızkını harcayacakmışız gibi hissediyoruz, gerci burada otomobil de bir cesit yatirim gibi bir sey. Eşim de alalım arabayı rahat edelim diyor.
Siz olsanız ne yapardınız?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Kadın Emeği
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer