ben de gençkart kullanıyorum ulan avel ikimiz de öğrenciyiz hahahahagahahahaga babamın bana yaptığı banka kartından sonra yurtta kaldığım için mecburi aldığım bir kart, geçen sene mecburi kullandım ordan biliyorum. Annem veteriner hekim babam plastik cerrah, dedemden kalma ayakkabı fabrikamız var 3 tane sence benim kredi çekmeme gerek var mı hayatında göremeyeceğin rakamları kazanıyor ailem HAJSHAHAGAHSJANAŞDM
2000 limitten 775 yediysen 2000-775=1225 olur yeni limitin, borcunu kapattığında tabii ki de limit tekrar 2k olur adı üstünde limit en fazla 2k yiyebilirsin içinden. bu arada borcu 3 aydır ödemiyorsan faizlenmiş olabilir haberin olsun.
o kartı hiç kullanmadığım için bilmiyorum umarım faizi falan yoktur çünkü aylık asgari ödeme tutarı falan oluyor ödenmezse faizleniyor ama dediğim gibi kullanmadığımdan binen faiz hemen gözüküyor mu falan bilmiyorum babana sor en iyisi bence
Ödedim bir iki kere asgariyi. 1 kere ödemedim galiba. Faiz bindi bir ara zaten de bu bence faizli halidir. Bir şey daha sorabilir miyim ben başka hiçbir bankadan 2k limitli kart alamaz mıyım? İş bankasına başvurdum kabul etmedikleri
asgarisini ödediysen bir şey olmaz 1 kez unutmandan da bir şey olmaz ya amaan ufak bi miktar zaten. İnan dediğim gibi kartım olmadığından bilmiyorum bu işlerden hiç anlamam bana bi babamın para attığı banka kartım var bi de kykda kaldığımdan ziraat gençkart, aşağıda okudum yurda yeni gelmişsin ziraat kartın geldiğinde onu kullan çoğu öğrenci onu kullanıyor zaten limiti de arttırılıyor diye biliyorum benimki kendi kendine 4k limite çıkmıştı.
Bende kart işlerinden anlamadığım için sordum bende anlamam pek. Be yurtta kalmıyorum. Kyk bursu için başvuru yaptık sonuç bekliyoruz. Ziraat ın hangi kredi kartına başvuru yapıcam? Ya benim yapı kredide borcum var umarım Red vermez bu da
He üniversiteye başladım diyince yurtta kalıyorsundur zannettim, bahsettiğim ziraat kart burs başvurusunda ya da yurt onayında çıkıyordu yanlış hatırlamıyorsam. Yurtta kaldığımız için bizimkiler yurda gelmişti ama adres kısmı çıktıysa ve evini yazdıysan senin de eve gelir herhalde ya. Evet dediğim de o bursumuzun yattığı renkli GençKart.
Ana Sayfa > Para & Ekonomi > Sorular > Kredi kart limitim öğrenci olduğum için 2 bin ama borcum 774 kullanlabilr limitm 1225TL gözüküyor 3 aydır. Her ay 2 bin değil mi?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
0Cevap
kız sen m4l mısın hahahahah 775 borcun var diye kullanılabilir limitin 1225 borcunu ödediğinde 2000 olucak yine
Kredi çekmeye ihtiyacım yok fakir değilim senin gibi o yüzden bilmiyorum
Emin misin 2 bin olacak mı 775 i tamamen ödediğim zaman. Kredi kartı ilk defa kullanıyorum bilmiyorum
ben de gençkart kullanıyorum ulan avel ikimiz de öğrenciyiz hahahahagahahahaga babamın bana yaptığı banka kartından sonra yurtta kaldığım için mecburi aldığım bir kart, geçen sene mecburi kullandım ordan biliyorum. Annem veteriner hekim babam plastik cerrah, dedemden kalma ayakkabı fabrikamız var 3 tane sence benim kredi çekmeme gerek var mı hayatında göremeyeceğin rakamları kazanıyor ailem HAJSHAHAGAHSJANAŞDM
1225+775 basit matematik, evet ödediğinde 2k olacak yine
Kafan iyi değil
Basit matematik ile alakası yok. Toplamı kaç eder demiyorum. Borcu ödeyince tekrar limitim 2k ya çıkacağını bilmiyordum o kadar
Sevindim. Benim ailem ve çevremde hekim. Kendim gibi kültürlü çevreden birini görmeye mutlu oldum ama pek kültürlü durmuyorsun daha çok avelsin
2000 limitten 775 yediysen 2000-775=1225 olur yeni limitin, borcunu kapattığında tabii ki de limit tekrar 2k olur adı üstünde limit en fazla 2k yiyebilirsin içinden. bu arada borcu 3 aydır ödemiyorsan faizlenmiş olabilir haberin olsun.
Bu arada bu Devlet in kart ı değil
Bu kadar zengin çevreden gep nasıl sana çıktı o kart ilginç yeni başladım üniversiteye bana çıkmaz diye başvuru yapmayı düşünmedin bile
ziraat gençkarttan bahsetmiyorsan cidden fazilenmiş olabilir bu arada o kart öğrenci kartı olduğundan faiz oranı falan düşük çünkü
Yapı kredi 🤠 güncel borç un altında 775 yazıyor o borçlanmamış hali mi yani
o kartı hiç kullanmadığım için bilmiyorum umarım faizi falan yoktur çünkü aylık asgari ödeme tutarı falan oluyor ödenmezse faizleniyor ama dediğim gibi kullanmadığımdan binen faiz hemen gözüküyor mu falan bilmiyorum babana sor en iyisi bence
Ödedim bir iki kere asgariyi. 1 kere ödemedim galiba. Faiz bindi bir ara zaten de bu bence faizli halidir. Bir şey daha sorabilir miyim ben başka hiçbir bankadan 2k limitli kart alamaz mıyım? İş bankasına başvurdum kabul etmedikleri
Etmediler *
asgarisini ödediysen bir şey olmaz 1 kez unutmandan da bir şey olmaz ya amaan ufak bi miktar zaten. İnan dediğim gibi kartım olmadığından bilmiyorum bu işlerden hiç anlamam bana bi babamın para attığı banka kartım var bi de kykda kaldığımdan ziraat gençkart, aşağıda okudum yurda yeni gelmişsin ziraat kartın geldiğinde onu kullan çoğu öğrenci onu kullanıyor zaten limiti de arttırılıyor diye biliyorum benimki kendi kendine 4k limite çıkmıştı.
Bende kart işlerinden anlamadığım için sordum bende anlamam pek. Be yurtta kalmıyorum. Kyk bursu için başvuru yaptık sonuç bekliyoruz. Ziraat ın hangi kredi kartına başvuru yapıcam? Ya benim yapı kredide borcum var umarım Red vermez bu da
Hee geldiğinde dediğin Devlet in verdiği kredi kartı mı
He üniversiteye başladım diyince yurtta kalıyorsundur zannettim, bahsettiğim ziraat kart burs başvurusunda ya da yurt onayında çıkıyordu yanlış hatırlamıyorsam. Yurtta kaldığımız için bizimkiler yurda gelmişti ama adres kısmı çıktıysa ve evini yazdıysan senin de eve gelir herhalde ya. Evet dediğim de o bursumuzun yattığı renkli GençKart.
Kasımda açıklanacak ya off ona Da 2k ile başlıyor dediler kime yetsin 2k
Zamanla artsa da az. Sağ ol
Genckarttan mi bahsediyorsun
Hayır ben daha yeni başladım üniversiteye başvuru yaptık onun için. Yapı kredi bu
Borcunu odediginde 2000 oluyor
Ya bir de bir şey sorabilir miyim ben hiçbir bankadan yine 2 bin limitli kredi kartı alamaz mıyım
Bir de benim böyle bir borcum var ya Devlet kartına başvuru yaptım bana çıkar değil mi sıkıntı olmaz yani
Onun hakkında bi bilgim yok maalesef
Teşekkür ederim
Erkeklerden ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!