Maaşı 30 000 diye erkek arkadaşınızı terk eder miydiniz?

Neymiş ev kirası o kadarmış. Nasıl geçinecekmişiz.

Erkek adam evine bakarmış. Adam değilmişim.

İşimi iyi bilmiyormuşum o yüzden az veriyorlarmış.

dedi ve gitti.

Sizce üzülmeli miyim?

Maaşı 30 000 diye erkek arkadaşınızı terk eder miydiniz?
Cevapla