Neymiş ev kirası o kadarmış. Nasıl geçinecekmişiz.
Erkek adam evine bakarmış. Adam değilmişim.
İşimi iyi bilmiyormuşum o yüzden az veriyorlarmış.
dedi ve gitti.
Sizce üzülmeli miyim?
Neymiş ev kirası o kadarmış. Nasıl geçinecekmişiz.
Erkek adam evine bakarmış. Adam değilmişim.
İşimi iyi bilmiyormuşum o yüzden az veriyorlarmış.
dedi ve gitti.
Sizce üzülmeli miyim?
Bununla evlensen hayatın kararırdı. Geç olmadan kurtulmuşsun bir de evlendiğini çocuğun olduğunu düşün. Al başına belayı. Nafaka filan da isterdi. Hayatını sonuna kadar onu görmek zorunda kalırdın. Kurtulmuşsun boş ver, çok daha iyisine rastlarsın. Evlilik ve aşk böyle bir şey değil, her türlü zorluluğa ve farklılıklara rağmen yıkılmamaya çalışmaktır. Klişe bir tavsiye ama sevinmelisin bile. Tabii şu an üzgünsündür ama zaman geçince oh be iyi ki kurtulmuşum diyeceksin.
Kime anlatsam senin dediğin gibi dedi
Zaten ailesinin söylediğini bana kendi lafı gibi söylüyordu.
Cevap
2Cevap
Yani 30 binle evlenmek mantıklı değil zaten kiran yoksa en az 50 bin alman lazım
Hemen...
Bul öyle iş hemen...
Piyasadan haberin yok konuşuyorsun
Biliyorum zaten Türkiye'de çoğu kişi 30 bin bile kazanmıyor ama aile geçindirmek için bence belirli bir maddi duruma ihtiyaç var ve psikolojik olgunluğa da ihtiyaç var o yüzden belirli düzeyde maddi durum yoksa evlenmemek lazım
Çünkü çocukların açlık çekecek.
Eğer zaten bir mesleğin yoksa öyle bir iş bulamazsın mesleğinin olması lazım serbest meslek ya da tekstil falan olmaz
Mesleğim var ancak piyasa o ücreti ödemiyor ödeyen de hata affetmiyor
Mesleğin iyi bir meslek değil o zaman benim tanıdığım 50 üzeri kazanan çok insan var
Belki de kendini geliştirmen lazım dil öğren mesela
Yeminli tercümanım
Ciddi misin benim tanıdığım Arapça mütercim 100 bin falan alıyor. Çevirdiği kitap başına 70 bin veriyorlar ama o doktora mezunu o yüzden fazla kazanması normal.
Ama ne bileyim ya azmış mesleğine göre sonuçta üniversite mezunusun
Üniversite mezunusun diye fazla para vermiyorlar
Bu seni tatmim etmiyorsa bile Bu şekilde aşşagilayici şekilde söylenmez.
Ailesi de aşağılıyordu, varoş dediler
Amaann hiç takılma, yoluna bak sen
Saçmalık sanki kendisi trilyonlar kazanıyor
Karı parası mı yiyecekmişim öyle diyor
Ne alaka maaşın var senin
Anası dizini dövdü karşımda, kızımın gençliği gitti diye..
Varoş muşum, o parayla nasıl geçinecek mişiz...
Mesleğiniz nedir
Makine Mühendisiyim
İşin garanti mi diye sordu, hiç bir garantisi yok yarın çıkarabilirler dedim.
Mesleğiniz gayet güzel, bence siz o kızdan ayrılın sizi maaşınız için ezen biriyle birlikte olmaya değmez
Özel sektör tabii ki öyle olur her an çıkarabilirler
Yaşınız kaç
38
Yaşınızda var benden daha tecrübelisiniz bence ayrılın ama siz bilirsiniz
Yanlış bu zaman bugün iyi yarın kötü olursun
Bnce üzülme
Takma kafana
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?