GGunluk nasıl hesaplanıyor bakarmsınız? 30 gundenmı?

20000 alıyorum. 17 asgarî hesabı 3 nakit vercejlerını soylediler peki neden oyle ve ve 30 gunden hesapşıyoruz dımi

Kafam cok karıstı

7 eylul Ise girdim haftasonu denk geliyor 7 _8 (cumartesi pazat (bu yuzden

9 eylul pazartesi sigorta girisi oldu

Ayın 10 maas verceklermıs

2500 nakit avans aldım

Bu durumda ayın 10nda Total 19 500 maas alacagım dimi?

GGunluk nasıl hesaplanıyor bakarmsınız? 30 gundenmı?
Cevapla