Faturasız Vodafone tarifesi kullanıyorum sizce tarifem ne kadar pahalı sizce kaç TL olmalıydı?

20 GB internet 1000 dakika konuşma 1000 SMS hakkı toplam 465 TL. Oysaki 365 TL idi bir ay önce. 100 TL zam yaptılar. Bu durum canımı sıktı. Sizce çok mu pahalı ne kadar çok? Neler söyleyebilirsiniz?

Faturasız Vodafone tarifesi kullanıyorum sizce tarifem ne kadar pahalı sizce kaç TL olmalıydı?
Cevapla