Nişanlımın ailesi evlenince bize maddi olarak destek olacaklar. Fakat destek olacakları için evime karışılır gibi hissediyorum haklı mıyım?

Sanki rvime barkıma karışılıcakmıl gibi hissediyorum. Nişanlım ne kadar karışmazlar diyorsa onun annesi otoriter bir kadın yani karışır vibesi alıyorum sizce ben mi çok abartıyorum

Nişanlımın ailesi evlenince bize maddi olarak destek olacaklar. Fakat destek olacakları için evime karışılır gibi hissediyorum haklı mıyım?
Cevapla