22 yasin da işsizim bulabileceğim en yüksek maaşla iş asgari ücret 17 bin maalesef ki vasıfsız işlere bakıyorum tecrübem de yok bu ucretin 1000 tl side yola gider çalışmaya baslarsam
Bundan tam 5,6 ay önce garsondum ve günlüm 350 tl ye çalışıyordum 10 bin tl bana kalıyordu ve kazandığım paradan ne bir şey anlıyordum nede verdiğim emeklere değiyordu seni çok iyi anlıyorum
Ama maalesef sen kızsın kızlar burada pek çalışamaz bence erkekler bile gay olma yolunda sen gelsen hiç düşünemiyorum 300,400 erkeğin arasında çalışan bir kız.
Benim baktığım yerler ufak tefek yerler örneğin makarnaci, bigchef diye de bi yer var gprusmeye gelebilirsiniz denildi dominos, tavuk dünyası tarzı yerlere giricem belki de, ben oldukça çekingen biriyim çok zorlanirim da maalesef iş görüşmesine gitmeye bile çekiniyorum ama böyle hayat sürmez
Hahsha evet banada öyle geldi ama kimse burada çok uzun çalışmak istemez şahsen bende 1. ölüm riski çok fazla var 2. İşten çıkınca tazminat falan hiç bir şey alamıyorsun 3. çok yorucu sabahtan akşama kadar çalışıyorsun 4. Ek olarak gurbete çıkıyorsun yanındakiler sapık mı suçlu mu ne bilmiyorsun.
Benim dediğim paralar meslek parası ben meslek biliyorum çocukluktandır babamın gönderdi mesleği burada icra ettim.
Yoksa burdaki çoğu kişi de 20 30 40 bin tl ye çalışıyor
Gemi temizlikçilerçni hep görüyorum vinçle falan çalışıyorlar yani temizlikçilerde ölüm riski var geminin içinde birikmiş gazdan bayılan ölen yüksekten düşen vs
harbi tacize ugradin mi kim taciz etti çalışanlar edermiş musteri etmez demişti biri, ben erkek gibiyim zaten erkek sanan olabiliyor maalesef ki insan yerine koyan olmuyor
Öyle söyleyince öyle sandım pardon 😅 , otel kat görevli işi de var ama ailem istemez orayi da taciz olursa da olsun napalim yapicak bir şey yok sanmıyorum olucağini ya
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
evet iyi
Eyvv
Çok iyi 18 yaş için. Normal bir insan için 80 bin üzeri iyi zaten
Nasıl ya nasıl kazanabiliyorsun
Çalışarak
Bu ne iş
Hmm doğru gemi isin de iyi para var derler valla ben aksam işini tercih çok fazla fark var
Evet siz ne işi yapıyorsunuz
Bir de yaşınız kaç
22 yasin da işsizim bulabileceğim en yüksek maaşla iş asgari ücret 17 bin maalesef ki vasıfsız işlere bakıyorum tecrübem de yok bu ucretin 1000 tl side yola gider çalışmaya baslarsam
Bundan tam 5,6 ay önce garsondum ve günlüm 350 tl ye çalışıyordum 10 bin tl bana kalıyordu ve kazandığım paradan ne bir şey anlıyordum nede verdiğim emeklere değiyordu seni çok iyi anlıyorum
İşçinin hakkını cidden hiç ama hiç vermiyorlar gemi sektörüne ben başladışım günden beri ordaki paranın para olmadığınk anladım.
Az maalesef ki, yol da ayrı bir yorar garsonluk zor mu sence hiç oturmana musade etmiyorlar mi hani müşteri yokken falan
Ama maalesef sen kızsın kızlar burada pek çalışamaz bence erkekler bile gay olma yolunda sen gelsen hiç düşünemiyorum 300,400 erkeğin arasında çalışan bir kız.
Valla benim genelde zincir ve elit yerlerde çalıştım ve orada 3 saate 1 mola genel de veriyorlardı
Garsonlukta hep ayakta göz önündesin genelde çok oturmana müsade edilmiyor. Ama çok yorulduysan diyip oturabilirsin
Benim baktığım yerler ufak tefek yerler örneğin makarnaci, bigchef diye de bi yer var gprusmeye gelebilirsiniz denildi dominos, tavuk dünyası tarzı yerlere giricem belki de, ben oldukça çekingen biriyim çok zorlanirim da maalesef iş görüşmesine gitmeye bile çekiniyorum ama böyle hayat sürmez
Evet knk bak 1 kez çalışmaya başla açılırsın
Bu gemicilikte ki maaşı duyubca asgari bana da baya düşük gelmeye başladı cerez parasi gibi :(
Bende hiç bir yerde çalışmadım vb bir şey yapmadım ama casret edip konuştum çok az paralara çalıştım ama sonralarında iş fırsatları hep geldi
Hahsha evet banada öyle geldi ama kimse burada çok uzun çalışmak istemez şahsen bende
1. ölüm riski çok fazla var
2. İşten çıkınca tazminat falan hiç bir şey alamıyorsun
3. çok yorucu sabahtan akşama kadar çalışıyorsun
4. Ek olarak gurbete çıkıyorsun yanındakiler sapık mı suçlu mu ne bilmiyorsun.
Benim dediğim paralar meslek parası ben meslek biliyorum çocukluktandır babamın gönderdi mesleği burada icra ettim.
Yoksa burdaki çoğu kişi de 20 30 40 bin tl ye çalışıyor
Siz okumadınız mı üniden falan bir şey çıkmadı mı
Okumadim dersler iyi değil, ölüm riski nasıl var ki o kadar liman da falan ölümler olabiliyor duydum da
Gemi temizlikçilerçni hep görüyorum vinçle falan çalışıyorlar yani temizlikçilerde ölüm riski var geminin içinde birikmiş gazdan bayılan ölen yüksekten düşen vs
Hangi şehirde yaşıyorsun ki bulunduğun şehirde tersane var mı?
Kötü ozaman, tersane yoktur olsa da olmaz orasi bana kadin calisan yok diye biliyorum zaten
Kadın olarak çalılabilirsin ama çok tacize uğrarsın
şu an aylığım 120 bine tekabğl ediyor bir erkek olarak çok fazla iş yükü var
Sen nerelisin
Eskişehir, tacize ugruycagima pek sanmıyorum çirkin tipsizim
Erkeği bile * çalışıyorlar hahsha
Tipsiz veya çirkin ol bende yakışıklı değilim
Yakışıklı veya güzel değiliz diye ölmemiz gerekmez
harbi tacize ugradin mi kim taciz etti çalışanlar edermiş musteri etmez demişti biri, ben erkek gibiyim zaten erkek sanan olabiliyor maalesef ki insan yerine koyan olmuyor
Bana taciz hahss analarını skrm delip deşerim onları.
Yani sen kızsın yavşayıp taciz etmek isterler
Öyle söyleyince öyle sandım pardon 😅 , otel kat görevli işi de var ama ailem istemez orayi da taciz olursa da olsun napalim yapicak bir şey yok sanmıyorum olucağini ya
Ne işi bu
Gemi