Sanki cebimden gitmiyormuş gibi temassız var mı? Var var. Ay sonu temas ettiriyorlar zaten :D

Sanki cebimden gitmiyormuş gibi temassız var mı? Var var. Ay sonu temas ettiriyorlar zaten :D

Evet çok rahat oluyor. O rahatlıkta günü gelince… 😀 Çocuk yapmak gibi bir şey. Kısa bir süre iyi geliyor sonra kontrol edemediğin zaman ömür boyu yakanı bırakmıyor
22 yaşındayım kredi kartına hiç bulaşmadım bulaşmakta istemiyorum. Evet borcunu bildiğin zaman zamanında ödediğin zaman çok kullanışlı ama borcunu ödeyemediğin zaman, unuttuğun zaman veya çoğalttığın zaman aldın başına belayı.
Cevap
15Cevap
Hayır pek değil,
Oluyorum :D iyice cozuttum farkındayım ama önünü de alamıyorum jsnsjsns dıt dıt dııt acısı ay sonu jsnxjsn
10 bin TL'nin üstüne çıktığımda tedirgin oluyorum. Onun altında kafam çok rahat olur. Kart limitim maaşımın 3'te 1'i kadar.
Kredi kartı kullanmıyorum bankamatik kartım var onu kullanıyorum ordan harcama yaparken elim titriyor çünkü o parayı kazanmak hiç kolay değil
Öyle bir rahatım ki öderiz ya hallederiz tarzında. Sanırsın o parayı faiziylr geri ödemicrm djdd
Seni bilemicemm
Ya o zaman sen de bendensin 😂
Hiç kredi kartı kullanmadım geçen verdiler bir şekilde ikna ettiler patlattım hemen 😃
Kredi kartı kullanmıyorum. Hiç kredi kartım olmadı. Cebimde varsa harcarım yoksa harcamıyorum.
Borçtan hoşlanmam. Kredi kartı ile taksitli alışveriş yapar akşamına internet bankacılığından borcu kapatırım :)))
Ay sonu ödeyebiliyorsan rahat olmaman için bir sebep yok.
Evet ama yine de biliyorum benden gittiğini. Nakite göre daha güzel olsa da onun bilincindeyim
Ev geçindirmeden önce rahat oluyordum şimdi olamıyorum
Mecbur oluyoruz kim bir tomar parayla gezmek isterki acilen binlik banknot çıkarılması lazım.
Harcama yaparken rahat olamam, sonuçta kredi kartını da ödüyoruz 🙂
Kim diyor temassız diyen extre gelince bütünü ile dokunuyor sana öyle böyle temas şekli yok
Hayır. hep diken üstünde alışveriş yapıyorum.. odeyemecegim noktaya ulaşmadan kullanmayı bırakıyorum.
Kredi kartı kullanmıyorum param bittiyse aç kalıyorum artık kredi borcundan çok çektim ama az kaldı. 17 bin civarında bir borç kaldı.
yok ya aksine hiç bulaşmıyorum kredi işine. kafamı bir de borca harca yoramam…
içimde gezdiriyorlar ay sonu
Kendim ödemediğim için evet
Dikkatli davranırım ben.
hayır, ödeyeceğimi biliyorum : )
Zerre umrumda olmuyor 😂😂😂😂
Rahat oluyoruzda harcamalara dikkat etmek gerek
Yani insan birazcık daha rahat oluyor
Rahat olunur ama borçlar ne olacak?
Kredi kartı 💳 kullanmıyorum
O rahatlık başka gerçekten 🤣
Kredi kartı bedava değil mi
Ne yazık ki evet
Rahat oluyor
Hiç hissetmiyorum
Kullanmıyorum.
hahahah ev t o rahatlık başka ama ödemesi de...
Evet 🙂↕️
Evet.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?